Kolmas kerta toden sanoo

2/25/2012

Heippa! Niinku otsikko jo vihjaa, tää on mun kolmas kerta kun alotan blogin. 
Luen iha hirmusesti muiden blogeja ja koko aja tekee mieli itekki kirjottaa, mut silti se on aina tyssänny! 
Nyt kuitenki aattelin ottaa itteeni niskasta kiinni ja yrittää ihan tosissani:-)
Mä oon siis just 16 vuotta täyttäny tyttö Satakunnasta. Aion kirjotella tänne kaikennäköstä, kuulumisia ja osteluita ja sen sellasta! Enkä usko, että multa tulis nyt ihan joka päivä postauksia mutta yritän nii usei tehdä kun mahdollista. 
Varotuksena myös että nyt ku mulla on viimeset kolme kuukautta peruskoulua jäljellä ni mun mieles ei varmaan muu ookkaa ku koulu. Joten tääläki voi kuulua aika paljo koulusta ja näin:-D Mut sehän nyt sitte nähdää mitä tästä tulee ja toivottavasti tää kolmas kerta nyt näyttäis onko musta bloggaajaks vai ei;-)
Illemmalla teen kyllä vielä paremman postauksen itestäni!
Photobucket

2 kommenttia: