Am I the one to try to stop the fire

3/13/2012


Two Door Cinema Club - What You Know
Mua stressaa tällä hetkellä ihan überpaljon. Huominen englannin koe - josta pitis saada vähintäänki hyvä, parin viikon päästä oleva etiikan esitelmä jota en oo alottanutkaan, ens viikon matikan koe, äikän portfolio joka on iso osa mun päättonumerooni plus moni muu asia näiden ohella!
Mutta se siitä aiheesta. Mulla on ollu nyt varmaan puolisenki vuotta joka viikko pääkipua, siis tosiaan loppumatonta kipua. Eikä lääkärikään osannu syksyllä antaa mitään hyvää syytä sille mistä tää johtuu. No, viime viikolle saatiin soittoaika lääkäriltä ja se sitte ehdotti, että mä hommaisin vähän tehokkaampia lääkkeitä ja mähän tottelin. Nyt mulla on sitte monta liuskaa lääkettä jonka pitis auttaa, ja jossei ne tepsi niin pitää kattoo uusiks. Thank God, jos noi auttaa mun almost jokapäiväiseen ärsytykseen!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
^ näiden paris mun päiväni on menny....
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti