I know there's no need for me to panic

3/10/2012

OGT - Nähtyä ja koettua

Mulla oli löhöilypäivä ja jatkuu vielä hetken. Telkun kattomista, datailua, lagaamista ja ennen kaikkea syömistä, tätä mun päivä siis on sisältäny. Päivän piristys oli varmasti mun fysiikan koe josta sain 8½!
Vaikka oon aina ollu vahvoilla matemaattisissa aineissa, nii nyt on lipsunu aikalailla koska en vaa yksinkertasesti oo jaksanu edes yrittää. Että kieltämättä tää oli kyllä positiivinen yllätys!
Huomenna meidän olis sitte tarkotus lähtee Poriin leffailemaan ja kattomaan vähän tarjontaa Janitan kans. Saa nyt nähdä tuleeko siitä taas mitään, mutta peukut pystyssä läpi unien ja aamulla järkeillään!
Tällä hetkellä mua taitaa silti kutsuu vielä Gossip Girl, joten eiköhän me palailla myöhemmin.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti