It's still me, I never changed

3/11/2012


Hiljasta, porukka on Tampereella ja mä ypöyksin täälä kotona. Tylsyys prosentteina sata, eikä tää kone ainakaan auta. Ehkä mä silti kestän, ja onhan tää toisaalta aika kivaaki kerranki olla ihan rauhassa.
Mutta eilisestä vähän. Lähettiin siis käymään sielä Porissa ja mentiin kattomaan päivänäytökseen Keinoja kaihtamatta. Suosittelen! Ei ollu mikään perus rakkaushömppä niinku yleensä. Sen jälkeen käytiin nopsaa vielä kaupoissa ja äippä osti mulle noi kuvassa olevat kengät. En tiiä tuunko noita liiakseen käyttämää mutta tykkään ainaki kovasti! Loppuilta meniki sitte vaan Moonan ja poikien kanssa meillä olles.
Hassuu on nyt kuitenki se, että mun aamunen ajatus oli, että tänään teen kaikki ens viikon läksyt. No, tässä mä silti oon ja kirjotan tätä juttua teille. Missä vika, varmaa laiskuudes. Otan siis itteeni niskasta kiinni ja teen ainaki huomisen läksyt. Sitte hemmottelen itteeni saunalla ja sen jälkeen Idolsin vuoro!
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti