vaihtelu virkistää

3/19/2012

Mulla oli tänään varmaan vuoden, siis vähintään vuoden jälkeen leikkausaika parturissa. Oon yrittäny kasvattaa näitä hiuksia ja siinä välis mun päässä on ollu vaikka millasta vaalennusta, pidennystä, raitoja, tummaa väriä jne. ilman sitä hiusten leikkaamista. Voitte siis kuvitella kuinka hyvässä kunnossa mun latvatkin oli. Päätin sitten vihdoin ja viimein käydä leikkaamassa niitä latvoja pois ja voi kuinka mä ällistyin kun näin lopputuloksen. Taas alkaa se kasvattamisvaihe.. Ja nyt mua sitten tietty houkuttelis vaalentaa näitä ja tällä kertaa aika reippaasti, lähemmäks mun omaa väriä eli ihan vaaleenruskeeta! Mutta ehkäpä mä ainakin hetken annan näiden olla rauhassa.
Photobucket
^ tältä näytti vielä ennen leikkaamista
Photobucket
^ ja tältä sen jälkeen, sorit käsi-naaman-eteen-kuvasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti