back in business

5/26/2012

Photobucket
Photobucket
Tsaaaau! Musta ei ookkaa pitkään aikaan kuulunu. Osa syynä on oikeesti se, että koulu vei multa viimisetki voimat ja viime viikolla oliki sitte peruskoulun viiminen koe! Tää viikko on siis ollu pelkkää rentoilua ja helpottuneisuutta. Koulua jäljellä viikko ja kohta mulla on päättötodistus kädessä, i'm so happyyyy!
No mutta, se siitä. Mun viikot on menny siis viimisiin kokeisiin lukiessa, harkatessa ja pelejä pelatessa sekä pelejä kattoessa, PLL:n molempien tuotantokausien parissa ja tietty aurinkoo ottaessa. En oo oikeestaan mitään erikoista tehnyt, mikä on myös syynä postaamattomuuteen, kun ei vaan oo kerrottavaa! Toivottavasti tää nyt alkais kuitenki tästä taas nouseen, kun kesä alkaa ja jos saisin sillä oikeella kamerallakin pian kuvailla.. Nyt mua silti kutsuu nukkumatti, joten nähtäilläään:-)

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi! Näkyykö tossa PLL nettijaksois suomenkieliset tekstitykset? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:-) mä oon ladannu noita ihan piratebaysta ja ladannu sit netist tekstitykset=)

      Poista