mä oon ku polkupyörä, alamäes antaa myötä

6/20/2012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Kuvat on meidän joukkuelaisen Lauran rippijuhlista. Kivat oli kemut ja tuli itelläkin kauhee ikävä omia rippijuhlia ja leiriä, kun oltiin tyttöjen ja poikien kanssa Espanjassa! No mutta, onneks siitä tehtii ikimuistoinen leiri nii ei kaduta näi jälkeepäin mikään:-) Onnee kuitenki vielä Lauralle ripille pääsyn johdosta!
Kello on tällä hetkellä puol kolme, ja mun pitäs niin olla jossain muualla kuin koneen äärellä nimittäin untenmailla. Huomenna on meinaan peli ja aamulla täytyis jaksaa lähtee lenkkeileenki vielä.
Ehkä yks syy siihen miks oon hereillä on se, että mua stressaa tällä hetkellä ylipaljon. Aamulla herättyäni mun täytyis pistää nimee paperiin ja rastia ruutuun. Sen suhteen siis, että otanko opiskelupaikan vastaan Tampereelta vai en. Mut nimittäin valittiin Taoon hiusalan yhdistelmään, sehän se mun ykkösvalinta olikin. Voi kyllä hyvin olla, että mua kutsuu syksyllä vaan tää kotipaikan lukio.. No sen näkee huomenna!
Nyt mä jätän nää löpinät sikseen ja suuntaan sängyn puolelle, heipodei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti