vanhoja kuvatuksia

7/17/2012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Kuvat viime kesältä. Eka ja neljäs kuva, onko teistäki havaittavis rusketusta? Jos mä nyt katon itteeni peilistä, niin oon pelkkä kalkkilaivankapteeni tohon verrattuna. Ei kauheesti naurata.
Viime kesänä oltiin jopa Tallinnassa asti, tänä kesänä mun pisin matka on ollut Forssaan. Tälläkin hetkellä mä istun vaan sohvalla, oottelen että treenit alkais. Tästähän on tullu melkeinpä rutiini. Nälkäki ois, mutta onneks isi alkaa jotain väsäilemään. Mun kameraki vois jo tulla, vaikka en ees tiiä onko se ennättäny vielä huoltoonkaan asti ja tarvisin sitä sunnuntaiks. Ei taida kyllä mun käsiin joutua ennen sitä. Taidanpa nyt vaan jatkaa leffan kattomista, minkä jätin yöllä kesken, etten ihan höperöltä kuulosta. Se on tereeee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti