tavotteessaan onnistuneita, suomen yheksänsiä

8/04/2012

Seinäjoelta selvitty kotiin ja kyllä meinaan eilen väsytti! Leiri oli siis mun viimenen, koska musta tulee ns. liian vanha. Viimesenä se oli kuitenkin parempi kuin mikään aikasemmista leireistä, en siis todellakaan valita.
Sääkin oli oikeastaan koko viikon melko hyvä, vaikkakin ekoina päivinä oli tuskasen kuuma!
Leirin ekat pelit meillä meni kuitenkin suoraan sanoen päin helvettiä, ja toinen niistä meni sitte videollekin.. No, aina ei voi voittaa:-D Muuten kyllä sitte tsempattiin tytsyjen kanssa aikalailla, ja voitettiin alkusarjassa viisi peliä yhdeksästä. Se johti sitte siihen, että pelattiin vikana päivänä sijoista 9-10 ja yhdeksänneksi tultiin! Oon enemmän ku ylpee joukkueesta, sillä tavotteena oli päästä top10-sakkiin. Meidän taakse jäi siis 35 muuta tyttöjoukkuetta;-)
Leirin kruunas kuitenkin mikäs muukaan kuin disko! Paikka, meno ja musiikki oli myös parempaa kuin ennen.
Itteni osalta leiri ei silti ollu kovin miellyttävä, tai oikeastaan pelit. Mua nimittäin vaivas jokaisessa pelissä polvet ja kyynärpää, eikä sen takia itkuiltakaan vältytty. Oon siis toisaalta helpottunut, että leiri päättyi jotta saan pitää lepoa.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Yks leirin kohokohdista oli, kun näin mun kaveria Kataa. Ollaan tutustuttu pari kolmekin vuotta sitten, jossain netissä haha ja nyt kun olin Seinäjoella tai oikeastaan Nurmossa ja Katakin asuu Nurmossa, niin oli mahdollisuus nähdä!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Käytiin porukalla vapaailtana syömässä Rossossa. Oli kiva viettää kunnon laatuaikaa joukkueen kanssa, vaihtoehtona oli myös meinaan mennä katsomaan miesten superpesistä ja kyllä se syöminen vei helposti voiton:-D
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Se tunne kun näät juostessas ykköselle, että lyönnilläs tulee voittojuoksu. Haha, kyyneleitä tuli kyllä.
Vikan pelin jälkeen oli muutenkin haikeet fiilikset. Ei mulla muuta ku kiitos tytöt, huippu leiri oli kaikinpuolin!

5 kommenttia: