fiilistelen tähtitaivasta selällään

9/12/2012

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Tänään koulusta lähtiessä mä totesin, että täälähän toden totta on syksy. Tälläsenä vilusena tekee koko ajan mieli kääriytyä paksun viltin tai villapaidan sisään. Vaikka ennen vihasin syksyä, oon nykyään lämmennyt ajatukselle kaiken maailman neuleista, isoista huiveista, värikkyydestä jne. Joka kerta koneelle tultua ensimmäisenä aukeaa monet nettikaupat ja välilehdille kertyy aina vaan vaatteita syksyä varten. Siinä toivossa tietysti, että joku ne mulle jonain päivänä toisi ovellekin.. not. Kuitenkin syksyn tullen mun synttäritkin on aina lähempänä! Haha tosiaan, neljä kuukautta niihinkin.
Just nyt mua erityisesti houkuttelee toi paksu peitto ja tyyny tuola sängyssä, että ehkä mä kömmin kohta sen puolelle. Palaillaan kun palaillaan, good night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti