Come and walk with me

10/25/2012

Voi että mä oon vaan ihaillu tota valkosta maisemaa nää kaks päivää. Vaikka täälä satokin jo maanantaina ensilumi, mutta nyt se on jopa pysynytkin tuola maassa! Tuntuu vaan, että oon yksin tän innostukseni kanssa..:-D
Hävettää myöntää nyt, mutta oon jälleen kattonut monta jaksoo Pretty Little Liarsia tän päivän aikana.. Kolmostuottari siis menossa, mutta kun se on niiiin koukuttava. Nyt mä kuitenkin irrottaudun koneesta ja alan sovitteleen illalle asua sekä laittaa naamaa kuntoon. Me nimittäin pidetään pitkästä aikaa hauskaa tyttöjen kanssa;-) Viettäkää tekin hauska perjantai-ilta, mä palailen luultavasti huomenna tai sitten sunnuntaina viimeistään! Photobucket Photobucket Photobucket Ostin muutamia hiusjuttuja itelleni ja tässä näkyy tuo Schwarzkopfin tehohoito sekä Aussien lämpösuoja mikä on voiteen muodossa. Vaikuttaa ainakin lupaavilta molemmat!

4 kommenttia:

  1. missä oot tehny ton bannerin ?(:

    belovely-matilda.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. menee monimutkaseks, mutta tuolta http://www.dafont.com/ katoin fontin ja otin vaan prt screenin ja muokkasin ohjelmalla:-D tietty sen fontin vois vaan ladata mutta mulla ei onnistunu!

      Poista