You're a shooting star, I see

10/17/2012

Kauhee tohina päällä, mutta halusin tulla silti päivittelemään tänne. Mulla on parit jutut näytettävänä, jotka ostin kun oltiin äitin ja isin kanssa käymässä Porissa. Mua niin tympii, kun en voi liiakseen tuhlata rahoja, sillä ollaan parin viikon päästä lähössä Tallinnaan Moonan kanssa. Mutta ehkä mä mielummin ootan kärsivällisesti niitä Tallinnan tarjontoja! Ja muuten, se lomahan alko mulla jo periaatteessa tänään, sillä ollaan huomenna menossa luokan kanssa Imatralle sekä Tampereelle, jossa ollaan sitten torstai ja perjantain välinen yö. Sen takia mulla se kiirus onkin, kun tavarat pakkaamatta ja lähtö tosiaan on kuudelta aamulla joten mä häippäsenkin nyt. Palaillaan seuraavaks ehkäpä yhden kivan jutun kanssa;-) Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

2 kommenttia:

  1. Oi miten kiva takki ! :)
    Ja sun hiukset näyttää nätiltä !

    Käväisethän täällä:
    http://dejiss.blogspot.com

    -Maria

    VastaaPoista