It's hard to forget someone who gave you so much to remember

11/22/2012

Mulla on lähteny koeviikko eilen käyntiin ja tänäänkin kävin tekemässä ainoastaan äikän kokeen. Mulle koeviikot taitaa olla sitä lukuvuoden parasta aikaa, kun ei tarvi raataa joka päivä yhdeksästä kolmeen. Huomennakin saan mennä ensimmäistä kertaa koko syksynä vasta kymmenen jälkeen kouluun, jes! Nää on vissiin niitä elämän pieniä iloja..
Kuten myös ilon aihetta antoi se, kun mä sain maanantaina mun rakkauspöksyt. Oon jo pitkän aikaan ettinyt tiettyjä dr denimejä ja menettänyt melkein toivoni niiden suhteen. Yhtenä päivänä mä eksyin nellyn sivuille ja siinä ne oli, ne legginsit mitä olin kauan ettinyt! Niiden näkemisen jälkeen mua ei pysäyttäny enää mikään, voitte siis arvata mitä tapahtu haha.

Hetki sitten tulin joukkueen yhteiseltä lihashuoltotunnilta. Vedettiin pilatesta ja voi että se teki hyvää syville lihaksille. Toki sillä tunnilla sai olla melko kärsivällinen, sillä mä en ainakaan osannut oikeeta tekniikkaa. Ehkä se siitä, hiostamalla;-)
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti