Wondering if I really tried everything I could

11/13/2012

Photobucket Mä olin kirjottanut jo pitkän tekstin teidän luettavaks ja oli lähellä, etten olisi julkassut sitä. Mutta miltäs näyttää, mä mokasin ja teksti hävis taivaan tuuliin. Olin kertomassa siitä, kuinka yllätyin positiivisesti kun oltiin sunnuntaina katsomassa isänpäivän kunniaksi Tie pohjoiseen -leffaa. Vängättiin monta kertaa äipän ja veljen kanssa, että mennäänkö Skyfalliin vai tähän suomalaiseen leffaan ja mä tietty jouduin alistuun. En oo koskaan innostunut suomalaisista elokuvista, ken tietää miksi ja mun ennakkoluuloja ei kauheasti auttanut se, kun promenadin eteen alkoi tulemaan pelkästään vanhempaa ikäluokkaa. Loppujen lopuks täytyy myöntää, että mä tykkäsin! Pilkka tais siis osua omaan nilkkaan..
Tällä hetkellä makoilen sängyssä, ihanan rentoutuneena viiden tunnin treenaamisen jälkeen. Mä vaan niin rakastan sitä tunnetta, kun on tullut tehtyä kunnon treeni vaikka ois sen jälkeen kuinka väsynyt, niinkuin mä nyt.. Hyvää yötä ihanat:-)

4 kommenttia:

  1. Luonnoksista pitäis löytyä jos se teksti katos:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tiiän, mutta ehti jo siinä välissä tallentaa kun teksti hävis ja menin kattomaan luonnoksiin niin ainoastaan kuva oli tallella;-D

      Poista
  2. mistä toi sun vaalee\valkonen sifonki paita on?mikä on tuola alempana jossakin postauksessa? kiitti jos vastaat(-:

    VastaaPoista