You say the same things over and over

11/04/2012

Moikka ihanat! Ensinnäkin pahoittelut tästä hiljaiselosta, jota on kestäny varmaan viikon? Mulla ei vaan yksinkertaisesti ollut viikolla aikaa kirjotella tänne, koska jokanen päivä oli melkeinpä täynnä. Joko oli tunti tai kaks aikaa ennenku piti lähtee seuraavaan paikkaan ja sekin aika meni ihan hujauksessa, joten blogi jäi valitettavasti kakkoseks. Viikosta mulla ei oo oikeestaan mitään kerrottavaa, paitsi että tiettekö mihin tykästyin todella. No mun hiuksiin! Menin tiistaina uuden parturin käsiteltäväks ja jännitin hiusteni puolesta ihan turhaan. Kerrankin oon ihan täysin tyytyväinen lopputulokseen:-)
Photobucket Viikonloppua me vietettiin Moonan kanssa Tallinnassa, joten se vielä pitensi hiljaisuutta. Ihan huippureissu kuitenkin takana, saatiin unohtaa hetkeks kaikki täältä kotipuolelta, shoppailtiin ja syötiin liikaa. Ostoksia me ei kumpikaan tehty kauheesti, vaikka kaikkee ihanaa löytykin! Rahat palo silti who knows minne, mutta onneks oon ees noihin vähäsiin ostoksiini tyytyväinen:-) Voisin esitellä ne vaikka seuraavassa postauksessa. En räpsinyt kauheesti kuviakaan reissulla, josta valitin Moonallekin varmaan ihan tarpeeks hah, mutta on mulla silti onneks parit kuvat teille! Mua on koko päivän iskeny kauhee väsymys päälle, eli taidan jättää höpinät nyt tähän ja lähen valmistautuu nukkumaan.. Sweet dreams 
Photobucket Photobucket Photobucket

4 kommenttia: