22:59

12/18/2012

Photobucket Photobucket
Niin ihanaa ajatella, että enää kaks kunnon koulupäivää jäljellä ja perjantaina päästään lomalle. Oon ollu pari viikkoo ihan poikki ja tänäänkin oli niin lähellä, etten vaan jäänyt kotiin peiton alle. Loma tulee siis todellakin tarpeeseen.
Tän päivän oon potenu päänsärkyä ja aivastellut joka välissä, enkä vois olla onnellisempi kun pääsen vihdoista viimein taas nukkumaan. Huomenna mä yritän tehdä vähän mielenkiintosempaa postausta. Öitä muruset!

Ps. Käytiin eilen Annin kanssa kattomassa se salkkarileffa ja mua ärsytti koko leffan ajan, kun joku mies nauro jokaselle jutulle. Ei se mun mielestä niin huono kumminkaan ollut, vai mitä mieltä te ootte jotka on sen nähnyt?:-D

6 kommenttia:

  1. oon ite ainaki miettiny että vois käydä kattomas ton salkkarileffan, on siis vissii kattomisen arvonen vai ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo en siitä arvosesta tiiä, mut siis joo en ny ihan haukkumaan menis:D!

      Poista
  2. Ite kävin kattoo sen leffan ja oliha se iha hyvä mut ei siinä niiku kauhua ollu mut ihan hyvä mulle, ku en sitä enne ollu käyny kattoo mitää kauhuleffoja :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei ollukkaa, mut kieltämättä mä ainaki pelkäsin paris kohtaa!:-D

      Poista
  3. ihanan yksinkertanen ulkoasu ja suht. hyvälaatuisia kuviakin! :) tosi kivan olonen blogi, sait just lukijan! + oot tosi kaunis! :)

    http://taijamorso.blogspot.fi/

    VastaaPoista