2nd December

12/02/2012

Photobucket Photobucket Vihdoinkin se joulukuu suvaitsi tulla! Oon ollut jo ties kuinka kauan joulufiiliksissä, mutta nyt se on ihan sallittuakin. Laiteltiin eilen äitin kanssa kotia vähän joulusemman näköseks ja kylläpä mä nautin näistä valoista ja muista. Hassuu silti ajatella, että tätä vuotta on enää yks, siis vaan yks kuukausi jäljellä. Miten aika meneeki näin nopsaa!
Perjantaina me vietettiin iltaa vai paremminkin yötä vanhan joukkueen kanssa. Pääsin tosiaan puol neljän aikoihin yöllä kotiin.. Anyway oli ihana nähdä taas ees osaa tytöistä ja olla niinku ennen tai no, vähän aika sitten. Niin ikävä niitä yhteisiä hetkiä ja tuntuu, että siitä ois hirmu kauan kun oon tyttöjen kanssa ollu vaikka ei todellisuudessa ookkaan!
Tää sunnuntaipäivä lähti käyntiin treeneillä ja nyt oonkin jo raikkaana sekä rentoutuneena lämpimän peiton alla. Mieltä lämmittää sekin, että ens viikolla on vaan kaks kunnollista koulupäivää! Ja sen kunniaks lupasin itelleni, että teen läksyt tunnollisesti. Mitähän se kertoo mun koulumotivaatiosta, kun vaan kahtena päivänä jaksaa tehdä läksyt..:-D
Mulla ois vaikka kuinka paljon puhuttavaa teille, mutta taidan jättää höpinät ens kertaan. Aattelin jatkaa päivääni sarjojen kattelemisella ja syömällä hyvää ruokaa, ottakaa tekin rennosti että huomenna jaksaa taas istuskella koulunpenkillä!

6 kommenttia:

  1. Hei!

    Blogistasi tehty esittely on valmis ja löydettävissä täältä! Suosittelen tarkistamaan esittelyn vielä virheiden ja täydennysten varalta. Ihanaa joulun odotusta!

    # Helmi (jokonappaa.blogspot.fi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, hyvä se on! Ja samoin:)

      Poista
  2. Voiku kivatsun olone blogi =)! taidan jäädä seurailee !

    http://breakagem.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. millä kameralla otat näitä kuvia? :) kiva olonen blogi!
    ml-notrevie.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. mulla on canon eos 450d:) kiitos!

    VastaaPoista