Totuuksia toistensa perään

12/09/2012

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognized. 
1. Each person tagged must post 11 things about themselves. 
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them. 
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag. 
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post. 
5. These lucky bloggers must then be told. 6. There's no tag backs

Kiitos Helmi haasteesta!:-)

11 faktaa 
1. Mä en pysty alkaa nukkumaan, ellen kuuntele edes yhtä biisiä kännykästä.

2. Huomaan joka päivä, uudelleen ja uudelleen, kuinka oon tullut täysin isiin.
Photobucket
Mää ja isi vuonna '97

3. Jos joku on suklaahiiri, niin mä. Aina lupaan itelleni että nyt pidän edes parin viikon tauon kaikenlaisesta suklaasta, koska mun ihokin menee huonompaan kuntoon sen johdosta mutta hetken päästä mulla onki sitä taas kädessä?

4. Oon rampa. Tälläkin hetkellä mulla on selkä huonossa kunnossa. Toinen polvi, nilkka sekä lonkat on heikkona, puhumattakaan mun käden vaivasta, joka haittaa eniten pesäpallon pelaamista. Silti mun on pakko treenata.

5. Suoraan sanottuna oon pehmee ihminen, mutta mä vaan tykkään hassutella.
Photobucket
Nää kesän 2011 Tallinnan reissulta, kun meillä oli tylsää Janitan kaa hotellihuoneessa..

6. Stressaan ihan liikaa. Ja sen huomaa hyvin mun kynsistä, koska kyllä, mähän pureskelen niitä sillon kun joku asia stressaa vähänkin tai pistää mut hermostuneeksi.

7. Vihaan kiirettä yli kaiken, ja vielä enemmän jos joku hoputtaa. 

Photobucket
Ensimmäisiä kuvia järkkärillä, amatööri..

8. Rakastaisin pukeutua kaikkiin ihaniin, tyylikkäisiin ja siisteihin vaatteisiin (vaikkapa Mariannan tavoin), mutta tuntuu etten ikinä löydä mitään sellasia vaatteita mistä oikeesti tykkäisin. Kaikki mun vaatteet on tylsiä, mutta ens vuonna viimeistään mulla alkaa vaatekaapin uudistus, se on tosi!

9. Heti kun saavutan sen kuuluisan täysikäisyyden aion hankkia tatuoinnin, jota oon jo suunnitellukin.

10.  En tykkää yhtään mun hammashymystä, se ei vaan sovi mulle!

11. Lukio ei oo ollenkaan mun paikka, oon siis kaikkea muuta kuin tyytyväinen valintaani.
Photobucket Kauan sitten, kun mulla oli vielä kynnetkin tallella.. haha

11 haastajan kysymystä
1. Minkälaisista leffoista pidät eniten?
Rakkaushömpät, komediat ja nää draamat on lemppareita. Lähiaikoina oon kattonut muutamia Disneyn leffoja, siis semmosia missä ihan ihmiset näyttelee ja aina on pakko todeta, että ne on vaan parhaita! Nälkäpelistä ja Twilighteista tykkään myös.

2. Onko mitään tiettyä asiaa, jota juuri tällä hetkellä himoitsisit itsellesi?
Tietty niitä on paljon mutta ylitse muiden menee iPhone 5. Ja sen vuoks oonki päättäny säästää omia rahoja ja pyytää pientä avustusta vanhemmilta, jotta sitten jossain vaiheessa saisin sen!

3. Uskotko Jumalaan? Jos et, mihin uskot?
Mun on aina ollut jotenkin hankala vastata tähän. En usko sellaseen ajatukseen, että tuolla ylhäällä meitä kattelis ja hallitsis sellainen kuin Jumala. Uskon että asiat tapahtuu oman itsensä vaikutuksena sekä sattuman johdosta. 

 4. Uskotko millään tasolla mihinkään yliluonnolliseen (esim. horoskooppeihin, onneen,...)?
En mä nyt voi sanoa että uskoisin, mutta kyllä ne horoskoopitkin on joskus ihan oikeessa!

5. Mikä on mielestäsi pahin tyylimoka, jonka voi tehdä?
Aina kun luen jostain "pahin tyylimoka" mulle tulee heti mieleen shortsit legginsien kanssa. Mutta esimerkiksi yks mistä aina tunnen myötähäpeää on se, jos käyttää tuulitakkia sekä saapikkaita/korkokenkiä, siiis whaaaat? Mun mielestä kertoo vaan siitä, että ei välitä mitä pukee päälleen tai on yksinkertaisesti tyylitajuton. Myös pienet mutta sitäkin näkyvämmät jutut kuten meikkivoiderajat yms.

6. Kumpi on tärkeämpää, sääolosuhteiden mukainen pukeutuminen vai tyylin säilyttäminen olosuhteista riippumatta?
No tietty tärkeetä vaikka just talvella on pukeutua niin että tarkenee, mutta kyllä mä joka tapauksessa haluan pistää tyylikkäät vaatteet päälleni.
Photobucket

7. Oletko tyytyväinen pituuteesi?
Ennen musta tuntu, että oon ihan liian pitkä, mutta nykyään oon kyllä tyytyväinen. En oo liian pitkä enkä liian lyhyt:-)

8. Millaisista asioista suutut ja miten käyttäydyt, kun olet vihainen?
Suutun välillä mitä pienimmistäkin asioista. Jos joku meiän perheestä syö mun ruoat, vitsailee mun tyhmyydestä, on poistanut tietyn nauhotuksen tai jotain muuta yhtä turhaa, niin voin suuttua pahastikkin! Oon itsepäinen, joten suutun helposti myös jossei joku esim kuuntele/tottele. Riippuu aikalailla päivistä, myös se miten käyttäydyn. Välillä huudan ja tiuskin minkä kerkeen ja välillä taas mökötän/itken omassa sängyssäni tai oon vaan hiljaa:-D
Photobucket Vissiin pienestä pitäen ollu itsepäinen ja suuttunu jos joku on vieny mun jutut..

9. Keitä perheeseesi kuuluu?
Äiti, isi sekä isoveli:-)

10. Jos et olisikaan ihminen vaan joku muu eläin, mikä eläin olisit?
Mä haluaisin ehdottomasti olla joku pikkukoira!

11. Kerro itsestäsi viisi asiaa, joista pidät eniten.
1. Ensinnäkin empaattisuudesta ja siitä että huolehdin mun lähimmäisistä ja autan heitä jos tarve vaatii. 2. Pystyn pitää puoliani jos haluan ja kertoo mielipiteeni, mutta silti kuunnella muita. 3. Oon oppinut arvostaa rahaa. Tai en tiiä voinko sanoo niin, mutta nykyään mä mietin tarkkaan mitä mä ostan ja tarviinko tiettyjä asioita oikeesti, enkä osta vaan koska tekee mieli. 4. Mulla riittää motivaatiota asioihin, joita haluan tehdä. 5. Ulkonäöllisesti tykkään ainakin mun käsistä, vaikka ne "pillit" onkin.

11 kysymystä multa
1. Oletko hyvä pitämään pintasi?
2. Kenet julkisuuden henkilön haluaisit nähdä ja miksi?
3. Mikä on lempivaatekappaleesi?
4. Haluaisitko juuri nyt irrottautua kaikesta ja lähteä vaikka toiselle puolelle maapalloa?
5. Mistä yhdestä asiasta tykkäät eniten ulkonäössäsi?
6. Onko sulla joku idoli?
7. Jos saisit valita yhden herkun loppuelämäksesi, mikä se olisi?
8. Katseletko kiikareilla tulevaisuuteen vai annatko virran viedä eteenpäin?
9. Kolme tärkeintä asiaa elämässäsi?
10. Missä olet hyvä?
11. Oletko pinnallinen ihminen?

Haastan vaan kahdeksan bloggaajaa, eli Iitan, Matildan, Vilman, Viliinan, Miisan, Lauran, Sofin sekä Marian!

4 kommenttia:

  1. kui lukio ei oo sun paikkas? :o ite oon miettiny, et olisko pitäny mennä lukioon, ku mun luokka oli aluks ihan jees, mutta nyt on alettyy syrjiin tiettyjä tyyppejä ja pari on noussut "pomoiksi" :/ ja tota pitäis kestää kolme vuotta ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vaan oo mitään lukutyyppiä, tai sitä motivaatiota ei riitä yhtään! yrittäkää vaan jättää ne ns. johtajat omaan varjoonsa jos kerta aattelevat olevan muita parempia:)

      Poista
    2. tseppii sullekkin :) !!!

      Poista