SOMETIMES YOU MISS THE MEMORIES, NOT THE PERSON

12/30/2012

Vietettiin perjantaina meidän iskän kanssa ihan vaan kahdestaan laatuaikaa ja katsastettiin Tampereen aletarjontoja monta tuntia. Me molemmat oikeen yllätyttiin kuinka pystyttiin oleen koko päivä tiuskimatta, huutamatta, kiukuttelematta tai muuten vaan mököttämättä toisillemme:-D En oo koskaan, siis varmaan ikinä löytäny aleista mitään tarpeellista tai edes sellasia juttuja mistä oisin tykänny, mutta tältä reissulta irtos kyllä aikalailla! Mukaan tarttu nimittäin parit neuleet, elämäni ensimmäinen peplum-paita, parit kenkulit, kaulakoru sekä vaihdoin joululahjaksi saadun nahkaliivin pienempään. Vielä ois kuitenkin ens viikolla tarkotus käydä tossa naapuripaikkakunnalla etsimässä pipoja sun muita lämmikkeitä. Kyllä, mä olen ajoissa näiden asioiden suhteen, eihän mulle ole edes talvitakkia hankittu tälle talvelle..
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Asiasta toiseen eli uuteen vuoteen. Suunnittelin, että oisin tehny teille kuvapostauksen tästä vuodesta, kunnes tajusin ettei mulla ole vajaan puolen vuoden ajalta muita kuin Instagram-kuvia, joten se ajatus tyssäs sitten siihen. Voin kuitenkin kertoa, että mun vuosi on ollut täynnä hyvää sekä pahaa. Oon saanut hurjasti uusia muistoja; alottanut uuden koulun täysin puhtaalta pöydältä, juhlinut rauhallisesti ja hieman kovemmin, kokenut pettymyksiä, viettänyt ihania hetkiä ihanien ihmisten kanssa, ollut totaalisesti hukassa, treenannut enemmän kuin koskaan ja tietysti, nauttinut elämästä.

Mun uuden vuoden suunnitelmat ei oo vieläkään kasassa, ties vaikka löhöisin vaan kotona. No ei kai sentään, mutta kuulkaas. Tää on luultavasti tän vuoden viimeinen postaus, ellen julkaise kysymyspostauksen ekaa osaa, joten viettäkäähän kaikki rauhallinen - tai se vähän kovempi - uusi vuosi! Palataan seuraavan kerran siis vuonna 2013;-)

4 kommenttia:

  1. koska kysymyspostaus tulee?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parin päivän sisällä, mulla on tän blogin kans nii paljo säätämistä nyt etten oo valitettavasti ehtiny kattoo sitä!

      Poista
  2. mistä ostit peplumin? :)

    VastaaPoista