Koukuttunut

1/13/2013

Photobucket Photobucket ..nimittäin uuteen sarjaan. GG:n loputtua mun oli pakko etsiä itelleni jotain uutta katseltavaa ja päätin kokeilla kuvassa näkyvää sarjaa. Rehellisesti sanottuna ensimmäistä jaksoa oli tullut pari minuuttia ja mä olin jo ihan myyty. Tänäänkin oon yrittänyt rankan viikonlopun jälkeen rentoutua vaan jaksoja katselemalla ja jätskiä syömällä.
Mulla on tosiaan koko viikko pyörinyt koulun ja treenaamisen ympärillä, jonka vuoks postauksetkin on jääny vähemmälle, ja vasta tänään sain aamusen treenin jälkeen hengähtää. Treeniviikonloppu siis takana ja fiilikset pysy onneksi korkeella jokaista treeniä ja testiä tehdessä. Oli huippua kun huomas miten tulokset parani edelliseltä kerralta ja sai olla itestään ylpeä! Tällä hetkellä väsymys tosin iskee ikävästi päälle ja otinkin pienet torkut päivällä, vahingossa kylläkin..
No mutta, ens viikolla yritän antaa aikaa kameralle ja tälle blogille, eli antaa teillekin jotain muuta kuin huonolaatuisia Instagram-kuvia ja turhaa löpinää. Laters:-)

5 kommenttia:

  1. Mistä toi sarja kertoo? ja mistä muutenki katot noita ohjelmia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se siis kertoo kaksosista jotka on adoptoitu, ja sitte ne vaihtaa paikkoja eli toinen menee toisen perheeseen ja toinen lähtee ettii heidän äitiään, mutta ne ei kerro toisistaan esim. perheilleen:-D en tiiä ymmärsikkö mutta kannattaa ottaa selvää;) Lataan niitä netistä:)

      Poista
  2. voitko yhtään selventää mistä löysit esim ton ohjelman. oon kerran elämässäni onnistunu lataan yhen ohjelman netistä ja tuota en löydä mistään.. ärsyttää oma avuttomuuus:D mut miltä sivulta latailet ja saatko niihin millä sumenkieliset tekstitykset vai katotko kaikki ilman tekstityksiä:O?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Googlettamalla pitäs löytää, vaikka esim. hakusanoilla "the lying game download" :) ja tekstitykset lataan opensubtitlesin sivulta!

      Poista
  3. ei oo totta ku oon rähmäkäpälä! voiks linkata tähän sen sivun mistä latasit ton kaudenn?:) ja millä ne tekstitykset saa siihen videoon sitten?:) anteeks kun kyselen tällasia asiaankuulumattomia mut harmittaa vaan kun en kääntäjänkään avulla saa tuota ladattua.:(

    VastaaPoista