BORING SUNDAY

1/06/2013

Photobucket Photobucket Photobucket Mun viimeisetkin lomapäivät on nyt vietetty ja ainakin oon ottanu rennosti jos en muuta. Oon herännyt vasta siinä vaiheessa kun valosaa aikaa on enää tunti tai pari jäljellä ja jäänyt vaan sänkyyn makoilemaan, kunnes on ollu aika
lähteä treeneihin. Eikä kuvausinspiraatiokaan oo näköjään kovin huipussa täälä neljän seinän sisällä, haha.
Äsken mulla lähti GG:n vika tuottari käyntiin, oon nimittäin viime päivien aikana kattonu pelkästään kyseistä sarjaa. Help me please, oon koukussa.. Läksyt sain vihdoista viimein väkerrettyä ja oon jo ihan valmis menemään nukkumaan. Ehkä mä silti katon vielä yhden, tai muutaman, jakson Gossipia! Hyvää alkavaa viikkoa teillekin:-)

2 kommenttia:

  1. mistä katot tota gossipia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En valitettavasti muista, kun tästä on tosiaan vuosi. Googlettamalla kuitenkin löytyy! :-)

      Poista