VASTAUKSIA OSA 1

1/03/2013

Perus
Minkä ikänen oot? - Oon 16, parin viikon päästä 17!
Missä asut? - Tällasessa pikkupaikassa Kankaanpäässä, Länsi-Suomessa. 
Koko nimes? :) - Anette Marie Annika
Oletko hetero? - Kyllä :-)
Onko sulla lempinimiä? - No onhan niitä vaikka kuinka, mutta Aneks mua sanotaan :)
Kuinka pitkä oot? - Oon noin 171 senttiä!
Miltä paikkakunnalta oot kotoisin? - Tammisaaresta. 
Mitä kieliä osaat? - No suomee haha, englantia, ruotsia ja hieman espanjaa!
Mikä puhelin sulla on? - HTC Desire S..
Photobucket Ihmissuhteet
Onko sulla parasta ystävää? - On mulla :)
Entä onko sulla koskaan menny välit kokonaan jonkun kanssa? - On valitettavasti.
Onko sulla poikaystävää? - Ei :)
Jos ei, ihastusta? - Sellainen on.
Onko sulla paljon ystäviä? - Paljon ja paljon.. Meillä on tiivis ystäväporukka ja tietty on muutamia muita ystäviä sitte sen porukan ulkopuoleltakin :)
Haluaisitko poikaystävän? - Haluaisin, että joku välittäis ja olis kiinnostunut, oli se sitten poikaystävä tai ei :-)
Onko perhe sulle tärkeä? - On!
Merkkaako sun ystävät sulle paljon? - Sen verran, etten pärjäis ilman niitä :-)
Kenen ihmisen (ei perheenjäsenen) kanssa oot viettäny ikimuistosimmat hetket? - No monen! Moonan ja näiden muiden tytsyjen; Annin, Sofin, Amandan ja Sintun, entisen poikaystävän ja monen muunkin:)
Pystytkö puhumaan esim. vanhempies tai sisarustes kanssa kaikesta? - No äitin kanssa pystyn, mutta iskän kanssa en niinkää. Ja veljelle mä en puhu mistään tyttöjen jutuista, jos ymmärrätte mitä tarkoitan :-D
Oletko seurustellut? - Olen kyllä :)
Kuka on ihastuksesi? - Se tieto tuskin on välttämätön!
Oletko ollut ihastunut hyvän kaverisi poikaystävään? - En ole.
Monta säätöä vai yksi ja sama? - Yks ja sama!
Onko moona sun paras ystävä? - Kyllä se on, kaikkien ala- ja ylämäkien, kallioiden ja monttujenkin jälkeen Moona on mun paras ystävä :-)
Missä menee ystävän ja kaverin raja? - Ystävälle mä pystyn kertoon asioistani, mutta kaverille juttelen vaan niitä näitä. Eiköhän sen siitä erota!
Mikä olis kamalin asia jonka joku sun tänhetkinen kaveri vois tehdä sulle? - Hylkääminen hädän hetkellä, levittää mun yksityisasioita.. Teko joka loukkaa on aina kamalaa, enkä haluais edes ajatella että joku sellaista tekis.
Kenen kanssa lähtisit autiolle saarelle? - Varmaan Annin, tai mun kaverin Eemelin tai Artun kanssa haha en osaa päättää :-D
PhotobucketVapaa-aika ja harrastukset
Mitä harrastat? - Pesäpalloa :-) Ja tätä bloggaamista tietty!
Kauanko oot harrastanu pesistä? - Nyt lähti kahdeksas kausi!
Paras muisto pesiksestä? - En osaa sanoo yhtä parasta.. kaikki saavutukset sekä leirit, päättäjäiset ja muut joukkueen kanssa vietetyt hetket. Viiminen Seinäjoen leiri oli kyllä paras kaikista missä oon ollut!
Juotko tai poltatko? - Alkoholia käytän harvoin, enkä polta :)
Tykkäätkö enemmän olla kotonas perheen kanssa vai ystävien kanssa juhlimassa? - Riippuu täysin fiiliksestä! Välillä tykkään olla vaan rauhassa kotona mutta välillä taas tekee niin kovasti mieli pitää hauskaa kamujen kans :-D
Millasta musiikkia kuuntelet? - Noo jos mä sanon että kuuntelen The Fraytä, SHM, Rihannaa, The Scriptiä ja Ellie Gouldingia niin se varmaan antaa jonku käsityksen :-D
Nähdäänkö sinut ensi kesänä pesisleireillä? - Ei luultavasti :-( Voi tietty olla, että käyn kattoo meiän tyttöjen pelejä nuorisoleirillä!
Misä 'nettisivustoilla' käyt? - Blogger on koko ajan esillä, joka päivä katon nettikauppoja ja sitte tietty joskus Facebookissa ja Youtubessa :-D
Millanen on sun normaali viikonloppu? - No nyt viikonloput on menny siihen, että perjantaina on illalla ollu treenit ja sitte sunnuntaiaamuna, mikä tarkottaa sitä että hauskaa ei kauheesti pidetä :-D Mutta ystäviä pyrin näkeen viikonloppusin, oon perheen kanssa ja sellasta!
Kenen kanssa vietät eniten aikaa viikonloppuisin? - Hmm en kyllä osaa sanoo. Viikonloput poikkee aina toisistaa ja ihmiset myös :-)
Mitä kaikkee oot harrastanu? - Jumppaa pienenä, tanssia, yleisurheilua, soittanut pianoa..
Käytkö usein salilla? - Pyrin käymään ainakin kerran viikossa, mutta hyvä ois jos pääsis kakskin kertaa! Nyt se on tosin jääny motivaation ollessa vähän hukassa..
Kuunteleks paljo musiikkia? - Joo, en pysty olemaan koneellakaan ilman musiikin kuuntelua :-D
Photobucket Ulkonäkö
Mistä ostat vaatteitas? - Nää perus H&M, Gina, JC, Zara jne.
Entä mikä on sun lempivaateliike? - No yllämainitut, varsinkin Zara! Ulkomailla tietty Stradivariuksest ja nää mutta niihin ei ihan joka päivä pääse :-D
Pidätkö itseäsi kauniina? - En pidä. Tietty joinakin päivinä pidän ihan perusnättinä, mutta se vaatis niin paljon, että oikeesti ajattelisin olevani kaunis.
Mistä tykkäät kropassasi eniten? - Hmm eniten.. Tähän en ihan oikeesti osaa vastata :D
Mistä tykkäät vartalossas vähiten? - Varmaankin mun reisistä. Tai sitte pepusta hehe.
Mitä mieltä oot vaatetyylistäs? - Aikalailla normityylillä mennään :-D
Mitä mieltä oot ulkonäöstäs? - Voisin sanoo että oon ja en oo tyytyväinen :) Löytyy asioita joista tykkään ja joista taas en, mutta hyväksyn silti itteni tällasena kuin oon!
Miten kuvailisit kroppaas? - Noo tällanen normi, miten tätä ny muuten kuvailis :-D
Miten hoidat ihoasi? - Ensinnäkin pesen aina aamuin ja illoin sitte meikit pois. Pesun jälkeen laitan aina joko päivä- tai yövoidetta ja kuorin myös kerran viikossa. Sit joskus teen jotain naamioita ja niin. Vielä kun löytys mulle ne oikeet ihonhoitotuotteet, että saisin naaman joskus kuntoon!
Sulla on ihanan paksut ja pitkät hiukset, hoidatko niitä jotenkin erityisesti? - En hoida :-D Käytän ihan shampoota ja hoitoainetta ja aika ajoin tehohoitoo!
Minkä väriset sun hiukset on luonnostaan? - Perus suomalaiset hiukset, maantienharmaat siis..
Minkä asian muuttaisit kropassas? - Varmaankin vatsan, haluaisin että se olis treenatun näkönen tai sitte ne reidet :-D
Paljonko sulla menee rahaa meikkeihin kuukaudessa? - Riippuu ihan. Joskus ei mee yhtään ja joskus taas voi mennä lähemmäks sataakin euroa.
Miten sulla on noin ihanat hiukset? - En mä niistä ihanista tiedä, mutta tosiaan en edes hoida näitä erityisemmin :-)
Kauanko sulla menee aikaa aamuisin laittautumiseen? - Riippuu päivistä. Jos en tiiä yhtään mitä puen ja mikään muukaan ei jaksa toimia niin joku 30-40 min. Joskus taas menee se 15 min :D
Voisitko mennä esim.kouluun ilman meikkiä? - Voisin mennä ja oon ollutkin :)
Laitatko usein kynsiäsi?- Oliskin jotain mitä laittaa :-D
Jos saisit valita, ottaisitko ripsienpidennykset, hiustenpidennykset vai rakennekynnet? - Haluaisin joskus laitatuttaa ripsienpidennykset, mutta mulla ei oo niiden huoltamiseen varaa :-D
Ottaisin varmaan rakennekynnet, koska mun omat on niin kauheet.
Ootko tyytyväinen ulkonäköös? - En täysin :-)
Sanotaanko sinua usein kauniiksi? - En tiiä mikä on usein, mutta joo kyllä mua sanotaan :-)

8 kommenttia:

  1. (-: mun mielestä oot unelmakaunis ja sulla on ihanimmat kasvot ja hiukset!!

    VastaaPoista
  2. Voi että, piristit mun päivää hurjasti! Kiitos ihanasta kommentista:)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan oloinen blogi :) Käy kurkkaamassa myös meidän uudessa blogissa :)
    http://headingforarelationship.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon:) käyn katsomassa!

    VastaaPoista
  5. Sulla on toi htc puhelin onks se ollu hyvä ja kestävä?:) Ja oot niin kaunis ja sulla on ihanat hiukset! Ja muutenkin sun blogi on niin kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä ainaki ollu ihan tyytyväinen! Voi kiitos, kiva kuulla:)

      Poista