VASTAUKSIA OSA 2

1/10/2013

Opiskelu ja tulevaisuus
Oletko hyvä koulussa? - Tietyissä aineissa oon ja toisissa taas en. Oon varmaan sitä keskivertosakkia :-D Musta oli ihanaa ku joskus koeviikkoon valmistautuessa tokasin äitille, että jos oikeesti yrittää niin osaa ja hän sitte meni ja kirjotti mun huoneen peiliin sen lauseen, mikä kieltämättä on tsempannu mua!
Tykkääks koulusta? - En mä nyt voi sanoa että tykkäisin, mutta tosiaan joitakin aineita opiskelen ihan mielelläni!
Mikä susta tulee isona ? - Aikuinen :-)
Onko sulla tulevaisuuden haaveammattia? - PR-työ muotialalla on ollut jo parikin vuotta mun haaveissa!
Missä haluaisit asua aikuisena? - Oon jo kauan suunnitelut sitä, että muutan opiskelemaan ulkomaille ja jäisin sinne sitten töiden parissa, mutta ehkä ne realistisemmat ajatukset pysyy täälä kotosuomessa Tampereella tai pääkaupunkiseudulla :-)
Haluaisitko muuttaa ulkomaille? - Jossakin vaiheessa kyllä.
Photobucket Bloggaus
Kauanko sulla on ollu oma blogi ? - Tää blogi on nyt ollut helmikuusta asti elossa :-) Oho, pian tulee vuosi täyteen!
Mistä sait ajatuksen alottaa kirjoittamaan blogia? - Noo, tää on nyt jo kolmas kerta kun pidän blogia mutta siis. Muiden blogien lueskelu teki varmasti omat kepposensa, mutta valokuvien jakaminen, kirjottaminen ja oman ittensä ilmaseminen on asioita joita haluan tehä ja blogi on mun mielestä siihen mainio mahdollisuus :-)
Ajatteletko et sun blogissa on vähän vai paljon lukijoita? - En ajattele että olis vähän ja teitä lukijoita on tullu huimasti lisää parin kuukauden sisällä! 
Millä kameralla kuvaat? :)) - Mulla on Canon EOS 450D joten sillä :)
Mikä on parasta bloggaamisessa? - Juurikin se, että mä saan ilmasta itteeni täällä ja huomata että joitakin oikeesti kiinnostaa mun kirjottelut. Saan jakaa valokuviani mitä en muuten missään näyttäisi ja kieltämättä tää on jollain tavalla nostattanu mun itsetuntoo päivä päivältä vaan enemmän! Voisin jatkaa tätä listaa vaikka kuinka paljon..
Photobucket Random
Mikä on sun lempiruoka? - Ehdottomasti meidän mummun tekemä perunamuusi ja murukastike ;-)
Ootko koskaan muuttanut? - Oon joo parikin kertaa!
Mitä odotat tällä hetkellä? - Mun synttäreitä jee. No en oikee tiiä, ehkä eniten huhtikuun lopulla tapahtuvaa Helsingin reissua ;)
Kuka julkkis olisit yhden päivän ajan? Miksi? - Lauren Conrad ehkä. Haluaisin käyttää sen ihania vaatteita ja kokee muun muassa sen työelämää!
Oletko sosiaalinen? - Oon mä. Tykkään ihmisistä, niiden seurasta ja niille juttelemisesta! Tietty on päiviä millon oon niin epäsosiaalinen kun voi vaan olla :-D
Misä kaikkialla muis mais oot ollu? - Ruotsissa, Espanjassa ja Virossa...
Lempi bändit/artistit? - Eipä mulla oikein oo mitään tiettyä lempparia, mutta kyllä esimerkiks The Script ja Ellie Goulding on melko hyviä.
Lempi eläin? - Aina pienenä tuli vastattua koira, mutta kun alkaa oikeesti miettimään niin en tiiä :-D Periaatteessa ehkä joku eksoottisempi mutta en oo päässy lähelle sellasia, joten kai se koira sitten!
Lempi ruokapaikka? - Amarillo tai Fransmanni!
Lempi kukka? - Vastataan nyt vaikka orkidea!
Lempi juoma? - Mehutiiviste + kivennäisvesi :p
Mitä sun vanhemmat tekee työkseen? - Enpä usko, että se kauheesti tänne kuuluu, mutta sanotaanko näin että isi tekee töitä valtiolle ja äiti laskee ;-)
Haluaisiks olla jo 18? - Toisaalta kyllä ja toisaalta en. Haluun kokee sen "aikuistumisen" mutta sitte taas haluan olla lapsi niin kauan kun mahdollista :-D Vuosi ja 5 päivää jäljellä..
Mitä toivot eniten? - Ei toiveita saa paljastaa ;) Tulevaisuudelta rakkautta, onnellista elämää, työpaikkaa jossa viihdyn... Voiko näitä sanoo toiveiks :-D
Mitä muuttaisit elämässäs jos saisit? - Opiskelupaikan.
Photobucket Saatko viikko- tai kuukausrahaa? - Kuukausirahaa kyllä!
Oletko lellitty? - En ole :)
Lempi biisi? - Aika paljon oon kuluttanu parin päivän sisällä Lawsonin Learn To Love Again, mutta en nyt lemppariks sitäkään sanoisi!
5 lemppari blogia, linkkaa! - Mennäänpä tällä kertaa norjalaisilla, eli Annijor, Martine Egeland, Aurora Mohn Stuedal, Erica Mohn Kvam sekä Ingrid on ainakin ihan huippuja! 
Oletko mielestäs suosittu? - Enpä oikee tiiä mitä haet suositulla, mutta kyllä mut täällä Kpäässä tunnetaan :-D
Ootko tyytyväinen sun tän hetkiseen elämääsi? - Suhtkoht :)
Mitä kadut elämässäs eniten? - En kadu mitään, tietysti ois joskus voinu tehdä asioita toisin mutta tapahtuneelle ei voi mitään joten katuminenkaa ei siinä vaiheessa helpota yhtään!
Mihin aikaan palaisit menneisyydes jos saisit? - Hmm toissavuotisen kevääseen.
Koska oot viimeks itkeny? - Varmaan pari iltaa sitten.
Onko sulla hyvä itsetunto? - Paranee koko ajan :) Kyllä mulla silti on ihan hyvä!
Välitätkö muiden mielipiteistä paljon? - En oikeestaan. Ennen välitin oli asia mikä tahansa, mutta tosiaan esimerkiks itsetunnon parannuttua en enää niin välitä :)
Miten kuvailisit luonnettas?  - Temperamenttinen ja empaattinen nyt kuvaa varmaan parhaiten.
Mikä on paras maa missä oot käyny? - Ruotsi.
Ootko pinnallinen ihminen? - En mä sillain, mutta valehtelematta välillä tulee niitäkin asioita eteen kun ei pintaa syvemmälle jaksa kaivaa.
Ketä ihmistä ihailet? - Äitiä ja meidän mummua.
Ootko onnellinen? - Olen!
Ootko ujo vai tykkäätkö huomiosta? - Tykkään huomiosta kyllä, mutta en silti oo semmonen kenen tarvii olla aina kaiken keskipisteessä :)
Onko sulla ollut kesätöitä vielä minään kesänä? - Ei, jos ei lasketa yhtä kesää, kun olin siistimässä äidin työpaikan pihaa.. :D
Mistä bändeistä tykkäät? - The Script, The Fray.. Aika moni mitä kuuntelen on artisteja!
Oletko neitsyt? - Kauris ;-)
Blondi ja brunette mies? - Tarkoitat varmaan vai, mutta ei sen kyllä väliä.
Hyvä kroppa vai ei-niin-väliä? - Hyvä kroppa on tietysti aina plussaa mutta urheilullisuus nyt kuitenkin on se tärkein, eli ei tarvi olla sixpackiä että voisin pitää henkilöstä :-D
Mitä mieltä olet kaman b-poikajoukkueen pojista? ;) - Ihania poikiahan ne, mitäs mieltä itse ;)
Ikävöitkö ketään ihmistä? - Ikävöin.
Pakollinen kysymys, mitkä kolmee asiaa ottaisit autiolle saarelle mukaan? - Jonku hyvän kamun, kameran ja aurinkorasvaa :-D
Jos saisit 1 000 000€, niin mihin käyttäisit rahat? - Lähtisin suoraa päätä jenkkeihin, antaisin hyväntekeväisyyteen osan, ostaisin tavaroita johon mulla ei tuu olemaan vähään aikaa varaa kuten uus kamera :-D ja pistäisin säästöön tietty aika paljonkin!
Photobucket Mitä et voi sietää muissa ihmisissä? - Epärehellisyyttä, rasistisuutta, kaksnaamaisuutta, sitä ettei ajattele muiden tunteita, ylimielisyyttä..
Missä kaupungeissa oot asunu, ja voisitko muuttaa takaisin? - Oon asunu vaan siis täälä Kpään alueella sekä Tammisaaressa ja oon kyllä joskus aina miettinyt että millastahan mun elämä olis jos ei oltais tänne koskaan muutettu mutta, en mä usko että just sinne voisin muuttaa :)
Minkä asian muuttaisit elämässäs? - Tää tais tulla jo mutta tosiaan, sen opiskelupaikan varmaan ensimmäisenä.
Oliko sulla hyvä lapsuus? - Oli mulla!
Syötkö usein herkkuja? - En liian usein. Joululomalla meni kyllä vaikka kuinka monen ihmisen edestä, mutta kyllä mä itteni ruotuun oon taas saanu! 
Paras urheilulaji? - No se pesäpallo ;-) Eei mutta juoksu, pikajuoksu!
Ootko muuttunut paljon kahden vuoden sisällä? - Aikalaillakin :-D Ainakin omasta mielestä, ja hyvä niin.
Onko sun elämässä tapahtunut jotain traagista, mikä on vaikuttanu sun elämään? - On.
Mikä on paras muisto viime kesältä? - Jos yks täytyy valita niin, ehkä se pesisleiri!
Tarkkailetko syömistäsi? - Meillä alkoi just maanantaina äitin ja isin kanssa kuurit ja ite yritän syödä terveellisesti ja sillain miten urheilijan kuuluukin :-D mutta en kattele mitään kaloreita ruoista tai sellasta, se ois mun mielestä sairasta.
Mikä on sun lempparisarja? - Gossip Girl!! Harmi vaan että eilen katoin koko sarjan finaalin.. PLL tulee siinä sivussa myös, onneks jatku taas uudet jaksot!

2 kommenttia:

  1. sanoit että tykkäät pikajuoksusta,niin kuinka lujaa juokset 100m? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäänhän mä siitä, mutta en siis ite enää juokse:-D Enkä osaa sanoo 100 metristä mutta haha 30m meni tänään 4.75!

      Poista