YOU'RE GIVING ME SUCH SWEET NOTHING

1/23/2013

 photo IMG_9298_zpsc4e71d3f.png  photo IMG_9315_zpsb196d284.png Oon harvoin kipeenä, mutta nyt flunssanen olo vaan pahenee eikä mua huvita tehdä mitään. Kuumaa teetä ja mehua on litkitty enemmän kuin laki sallii ja siltiki olo tuntuu kovin tukalalta. Toivottavasti tää ees piakkoin helpottais!
Löysin yks päivä reseptin "terveellisille" letuille, niissä nimittäin on hirmu vähän kaloreita. Älkääkä käsittäkö väärin, ei tarkota sitä että tarkkailisin kaloreita sen enempää kuin ennenkään. En ois uskonu, että raejuustoa sisältävät letut vois maistua hyvälle mutta kieltämättä niistä tuli melkeinpä parempia kuin normaaleista! Oon muutenkin nyt syöny yllättävän terveellisesti, mutta oon myös huomannu että nälkä on entistä suurempi:-D Itsekuri mulla on onneks pitäny, olisin meinaan muuten taas täynnä kaiken maailman herkkuja..

3 kommenttia: