KESKIVIIKKO

2/27/2013

Pari päivää kestänyt auringonpaiste sais mun puolesta jatkua loputtomiin. Totta se on, että jaksamista ja energiaa löytyy ihan eri tavalla. Fiilis on kaikin puolin parempi tällasina kirkkaina päivinä, enkä mä ainakaan valita! Vaikka voishan niitä päiviä viettää mielummin siellä silmiä häikäisevässä ulkoilmassa, kuin koulunpenkeillä istuskellessa..

Aina ennen parturiin menoa mulle iskee kauhea kriisi, että mitäköhän sitä sillä kertaa hiuksille tekiskään ja tietysti se kriisi iski myös eilen. Oon jo tovin halunnut oman, vaaleanruskean tukanvärin takaisin, mutta arkaillut kuitenkin ajatusta. Parinkymmenen minuutin pähkäilyjen jälkeen tulin siihen tulokseen, että mun kuontaloa aletaan vihdoista viimein vaalentamaan. Tällä hetkellä hiukset näyttää muutamaa astetta vaaleammilta ja oon yllättävän tyytyväinen!
 photo IMG_20130227_174552_zps0d3ec045.png
Tän päivän korumaailmaa, oon ihan rakastunut tohon kelloon!
 photo IMG_20130226_172002_zpsc45f7d85.png
Jännittyneenä odottamassa lopputulosta..
 photo IMG_20130227_162337_zps7c15388a.png Terveellisiä "lettuja" juustolla, superhyvä vaihtoehto välipalaks, sekä smoothieta!

Tänään oli ihana tulla kotiin, kun korotuskokeen sai alta pois eikä tarvi stressata enää lukemisesta! Tällä hetkellä kello kuitenkin näyttää jo sen verran, että on pakko painua pehkuihin jottei silmät ois ihan ristissä aamulla. Sweet dreams!

2 kommenttia:

  1. minkä kokonen se sun hollisterin huppari ja t-paita on?(: oot yyber nätti!!

    VastaaPoista