WANTIES

2/16/2013

Eilen tosiaan vietettiin aikaa Porissa, nautittiin siis vaan ruoasta ja toistemme seurasta niinkun aina. Tunnelma ei nyt kuitenkaan välity tänne koska julkasukelpoisia kuvia ei tullut, joten päätinkin tehdä vähän erilaisen postauksen..

Mulla on jo parin kuukauden ajan ollut käynnissä vaatekaapin uudistaminen, mikä tiedettävästi on pitkän pitkä prosessi! Tälläkin hetkellä mulla on kauhea hinku päästä ostoksille, eikä tätä hinkua auta yhtään nettikauppojen selailu tai se, että pitää odottaa vielä vajaan viikon verran Tukholman reissua. Eksyin pitkästä aikaa Polyvoreen ja päätin samalla koota pienen kollaasin vaatekappaleista sekä asusteista, joita aion seuraavaksi metsästää.
WANTIES

1. Mulla on tällä hetkellä vaan yks kiva neule, joten pari uutta yksilöä ois enemmän kuin tervetulleita! 2. Hunterin saappaat on ollut jo jonkin aikaa mun haaveissa ja ne mun on kyllä pakko saada jossain vaiheessa. 3. Farkkuja ei voi koskaan olla liikaa, eihän? Täydellisen sinisille pöksyille ois kummasti tilaa laatikossa.. 4. Koruja mulla on aiiivan liian vähän vaikka yritän koko ajan haalia itelleni niitä! Oon täysin rakastunut niitteihin ja paksuihin ketjuihin ja sellasia mulla ei tietenkään ole.. 5. En oo koskaan omistanut farkkupaitaa ja oon ettinyt sitä oikeaa jo jonkun aikaa, jospa lomalla tärppäis! 6. Harmaan värinen huivi on seuraava pakollinen ostos. 7. Oon käyttänyt koko lukionkin ajan pelkästään kahta laukkua, joten uus ei olis haitaksi. Ei välttämättä silti mustana! 8. Voitteko uskoa, että mulla on pelkästään mustia kenkiä jos ei valkoisia consseja lasketa. Ruskeista oon siis haaveillut jo pidemmänkin aikaa, mutta en oo löytäny vielä kivoja ehdokkaita.. 9. Kuvittelen aina päässäni ihania asuja bleiseriin yhdistettynä ja ois kiva joskus toteuttaakin niitä!

Siinä mun tän hetkisiä himotuksia, mitäs te tykkäätte?:-) 

4 kommenttia:

  1. sulla on tosi ihana blogi! :) miten muuten olet tehnyt ton "kollaasin" ?

    www.whoami-life.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. hurjan ihania vaatteita, voisin ottaa jokaisen itellenikin!

    VastaaPoista