HEADACHE IS MAKING ME CRAZY

3/06/2013

En varmaan tiedä mitään ärsyttävämpää, kuin pääkipu mikä ei malta lääkkeillä tai millään muillakaan konsteilla lähteä. Sellasta mä oon taas potenut muutaman päivän, enkä tänään jaksanut edes lähteä kouluun. Lääkettä on kitattu taas yli suositusten ja sänky on ollut kovinkin luotettava kaveri. Olo tuntuu niin veltolta ja tylsyys vaan raastaa hermoja!
 photo Untitled11_zpsdfc9ecfc.png Aina kipeenä ollessa mulle ainakin iskee kauhea makeanhimo ja pyydänkin usein äitiä tai isää tuomaan mulle jotakin, mutta tällä kertaa oon pystynyt ihmeen hyvin pitämään itteni kurissa ja kiertämään pöydällä lojuvia herkkuja. Niiden sijaan hemmottelin itteäni terveellisillä letuilla aamulla ja voi että kun oli hyvää, vaikka ite sanonkin!

Alotin aamulla myös väsäämään vähän erikoisempaa postausta ja se ilmestyy viimeistään huomenna! Nyt mä jatkan sarjojen kattelua ja oottelen, että saisin seuraa tänne neljän seinän sisälle.

2 kommenttia: