IF YOU COULD SEE ME NOW

3/15/2013

 photo past_zps7800668a.png Taas ollaan viikko lähempänä kesälomaa ja kelpaa vallan mainiosti jos tätä vauhtia jatkuukin! Sen lisäks, että viikko meni nopsasti niin oon ollu ihmeen hyvällä tuulella joka päivä. Oon myös huomannut, kuinka lapsellinen persoona mäkin osaan olla jos sille päälle satun :-D Onhan se silti ihan kivaa välillä hassutella ja nauraa kaikille tyhmille jutuille!

Ainoo mutta on tällä hetkellä se, että koeviikko lähestyy hurjaa vauhtia. Mua kauhistuttaa ajatuskin siitä, että reilun viikon päästä mun pitäs tietää kaiken maailman hybridisaatioista sun muusta kemiaan liittyvästä mistä ei kertakaikkisesti oo mitään hajua! No, ehkä säästän edes teidät näiltä höpötyksiltä ja suuntaan ruokapöytään, jonka jälkeen alan valmistautumaan iltaa varten. Mä nimittäin aion pitkästä aikaa ottaa kaiken irti siitä, että perjantai-ilta ei kulu treenejen merkeissä! Pitäkäähän hauskaa tai jillailkaa vaan rauhassa viikonlopun kunniaks :-)

2 kommenttia: