AURINGONPAISTETTA

5/17/2013

Moikka ihanat! Viime viikkoon mahtu kaikennäköistä auringonotosta pyhäpäivien viettoon pelikentillä sekä uusien piikkareiden etsintään, ja kaiken lisäks ehdin myös rentoutumaan sekä lataamaan akkuja seuraavia viikkoja varten.
Mulla tulee olemaan maanantaista lähtien tuskaset, vipat kouluviikot, sillä koeviikko häämöttää muutaman päivän päässä eikä neljä peliä sen aikana auta asiaa laisinkaan. Ties sitten miten meikäläinen kaikesta selviää, mutta niinkun Annikin tokas: parin viikon päästä mä oon taas onnellinen! Pakko sanoa, etten vois tällä hetkellä yhtyä mihinkään niin hyvin, koska koeviikon jälkeinen vapaus sekä loman alkaminen kuulostaa paremmalta kuin mikään pitkiin aikoihin.
 photo kesaumlistauml_zpsd7691950.png 1. Kiharapilveä, kivaa vaihtelua ainaiseen suoraan tukkaan! 2. No ne uudet piikkarit ja lenkkarit, täyttä rakkautta. 3. Tilattiin juhlia varten muutamat mekot sovitukseen ja Ginalta löyty ainakin yks kelpo ehdokas! 4. Hyvä fiilinki lenkkeilyn jälkeen, ah vielä iltayhdeksältä pysty ulkoilemaan pelkillä juoksuhousuilla sekä paidalla. 5. Kesävaatteiden testailua, me gusta! 6. Mansikkasmoothieta auringonpaahteessa

Tänään oon nauttinut niin kesäisistä herkuista kuin itse auringostakin. Myös illaks ois pitkästä aikaa kivoja suunnitelmia, jos vaan kaikki menee niinkuin mun mielessä haha, toiveajattelua! Nyt meen kuitenkin vielä imemään viimeiset säteet itteeni, nimittäin forecan mukaan keli ei näytäkkään enää niin mahtavalta huomisesta lähtien.. Hauskaa viikonloppua!:-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti