KAUAN ODOTETTU

5/24/2013

Ennen nukkumaanmenoa mun oli vielä pakko tulla päivittelemään sekä kertomaan yks jumyuutinen. Niinkun moni varmasti muistaa, helmikuisen Tukholma-reissun aikana mun kamera jäi teille tietämättömille ja siitä asti ollaan tätä blogiakin pidetty pelkillä puhelimen kuvilla pystyssä. Nyt siihen on kuitenkin tulossa muutos - jokos arvaatte?
Oikein, uutukainen kamera komeilee tälläkin hetkellä mun vieressä eikä hymy meinaa hyytyä, ei sitten millään!
Yhtä asiaa rikkaampana ja samalla yhtä huolenaihetta vähempänä. Mä oon vaan niiiin kiitollinen sekä onnellinen!
 photo jeee-1_zps431d3ea0.png

6 kommenttia:

  1. sun instas on kuva, ku ootte vapianos syömäs ja siinä näkyy somersby siideri takana :D millä ootte saanu tilattua alkoholia alaikasenä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Tallinnassa taitaa olla eri meininki :-D

      Poista
  2. mitä teet päättäreinä? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suunnitelmat on vielä vähän auki, mutta kavereitten kanssa lähetään johki jatkamaan juhlien jälkeen!:)

      Poista
  3. mistä nuo siun aurinkolasit on? :)

    VastaaPoista