MITÄ MULLE KUULUU?

6/27/2013

Moikka! En edes muista koska oisin viimeks, vai oonko edes koskaan, kertonut kunnolla mitä mun elämässä tapahtuu tai mitä mulle ylipäätään kuuluu. Ja vaikka kuinka lupasin itelleni ennen kesää, että sitten lomalla panostan blogiinkin enemmän, on postaukset jääneet vähäiselle. Tie sitten, onko kyse ajasta - jota mulla ei oo kuin liikaa, vai omasta laiskuudesta, vaiko siitä että mitään kertomisen tai kuvattavan arvosta ei oo tapahtunut. No joka tapauksessa, nyt vois olla korkee aika, kun on kerrottavaa - ja niitä kuvia, että te kuulette vähän enemmänkin musta.IMG_3591 Kamera on sen saamisen jälkeen pysynyt melko visusti laukussa, minkä vuoks postauksiakaan ei siis oo ilmestyny, mutta onhan sillä jo jonkin verran tullut kuvailtua. En olis silti uskonu, että kyseinen härpäke pystyy niin paljon parempiin tuloksiin kuin edellinen kamera. Vielä on hieman opettelemista, mutta eiköhän se siitä ala luonnistumaan;-) IMG_3850 Kesän alussa mulla ei ollut mikään erityinen kesäfiilis, mikä johtui varmaan suurimmaks osaks huonoista ilmoista sekä tekemättömyydestä. Onneks kuitenkin parempien ilmojen ja erilaisten kesäpuuhien myötä tää tuntuu jo kesältä!
Ens viikosta lähtien on myös suunnitteilla jos minkämoista Viron reissusta Itä-Länsien seuraamiseen ja kaiken lisäks tyttöjen kanssa on tarkotus tehdä bucket list loppukesälle, joten kyllä tästä vielä kunnon kesä tehdään! IMG_3759 Mun ainoo kunnon harrastushan on tällä hetkellä pesäpallo, jota varten tuli treenattua talven/kevään aikana melkeinpä niin, että ei muuta elämää ollutkaan koulun lisäksi. Joukkueella oli kovana tavotteena päästä runkosarjassa vähintään kolmosiksi, jolloin olis vielä mahdollisuus päästä jatkosarjaan. Monien häviöiden ja turhien pisteiden menettämisen jälkeen tilanne näytti jotakuinkin vielä hyvältä, mutta kun maanantain pelistä otettiin häviö niin sehän tarkoitti sitä, että pelit päättyi siihen. Monen kuukauden kova välillä liiankin kova treenaus tuntu sillä hetkellä niin turhalta ja itkuhan siinä pääsi. Onneks osan joukkueen kanssa jatketaan maakarissa pelaamista, ettei pelitaidot vallan häviä!
IMG_3847 IMG_3821-2Toissapäivänä vietettiin likkojen kanssa kunnon kesäpäivää, kun lähdettiin rannalle piknikille sekä uiskentelemaan. Mähän heitin talviturkin vasta silloin eikä mikään ihme, kun vesi oli vieläkin niin kylmää.. tai sitten mä oon vaan niin vilukissa haha! Tämmösiä päiviä, niin sään kuin ihmistenkin puolesta, mä kaipaan ehdottomasti tähän kesään.

Huh, tulipa pitkä teksti aikasempiin verrattuna. Mutta mun mielestä ainakin kivaa vaihtelua, vai mitäs mieltä ootte? Ja mites siellä ruutujen toisella puolen, kuinka te ootte viettäneet kesälomianne?:-)

9 kommenttia:

  1. tää oli just kiva pitempi postaus! sun kroppas näyttää niin täykyltä ja oot kauniskin=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos tykkäsit! Ihana kuulla että joku ajattelee noin, kiitos paljon<3

      Poista
  2. onko sulla muuten ketää poikaystävää ? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tee poikkispostaus!!

      Poista
    2. kaua ootte ollu yhes?=) ja minkä niminen ;)

      Poista
    3. Poikkispostaus taitaa jäädä valitettavasti tekemättä:-D Ja nimellä en puhu, mutta on tässä jo jonkin aikaa tullut yhdessä oltua!

      Poista
  3. miks sulla on joka kuvas sama ilme/virne ? :o

    VastaaPoista
  4. Harvemmin sitä hymyilee muuten kuin hampailla tai suu kiinni ja ite kun en tykkää hymyillä hampailla, niin en sitten tiiä minkälaisia ilmeitä mun pitäis tehdä;-D

    VastaaPoista