FIILIKSIÄ

7/11/2013

IMG_44032 Oon viettänyt koko päivän mummulassa, jossa majailen pari seuravaakin päivää. Tarkotuksena on viettää mummin kanssa aikaa ihan vaan kahdestaan, käydä kuvailemassa, syödä mummin herkkuruokaa ja sen sellaista. En oo koskaan ollut meidän perheessä se, joka lähtee innoissaan tänne "maalle", mutta niin ne asiat muuttuu ja tänään lähdinkin intopiukeena tännepäin! Täällä on kuitenkin niin ihana olla, kun ei tarvi miettiä mitään - edes ulkonäköään.

Mun kivat fiilikset kuitenkin katos siinä vaiheessa, kun kirjauduin bloggeriin ja luin tarkistusta odottavia kommentteja. Ymmärrän, että bloggaajana ei voi välttyä negatiivisilta kommenteilta, haukkumisilta tai ylipäätään kritiikiltä, mutta jossakin se raja kuitenkin menee. Mä en halua, että mun kommenttibokseista löytyy sellasia viestejä mistä ei löydy mitään hyvää ja mitkä mua henkilökohtaisesti loukkaa. Ja ei, mua ei loukkaa kommentit ("oot ruma, kauhee paita, ruma nenä") jotka koskee mua henkilönä, mutta se että esim. mun parisuhteesta tai poikaystävästä tullaan kirjottelemaan loukkaavasti, menee jo hieman yli. Mikä siinä on, että toisen ollessa onnellinen te negatiiviset anonyymit haluatte aina pilata sen? Parisuhde kun ei kuitenkaan tuu kärsimään anonyyminä kirjoitettujen kommenttien takia...
Tietysti rakentavaa kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, mutta sellaset asiat jotka menee henkilökohtaisuuksiin ja loukkaa mua, voitaisiin jättää tämän blogin ulkopuolelle tai edes kommentoida omilla nimillä. En tiedä mitä mielihyvää siitä saa, että toista tullaan haukkumaan tms., mutta siinä vaiheessa kun kommenttia on lähettämässä, voisi miettiä kaksi kertaa onko se tarpeen! Toivottavasti ymmärsitte sanoman, jotta tällaisilta teksteiltä voitaisiin välttyä jatkossa! :-)

14 kommenttia:

  1. nyt meni tunteisiin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiaa voi aina ajatella omalle kohdalleen ja miettiä miltä itestään tuntuis:-)

      Poista
  2. missäpäin oot mummulas? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kirjotat tosi hyvin!:-) liityin lukijaks:)

      Poista
    2. Ihana kuulla, kiitos paljon ja tervetuloa:-)

      Poista
  3. Jaa mummulas on merikarvialla ! Kiva juttu, meinaan mulla asuu merikarvialla äitin sisko ja porissa on muutenki paljon sukulaisia :)) se on ihana paikka eikö ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä yhteensattuma ;-) on kieltämättä, vaikka onkin pikkupaikka mut ehkäpä just senkin takia kiva!

      Poista
  4. Hei ihana tää sun uus ulkoasu tai täää:)

    VastaaPoista
  5. miks pitää blogii jos ei kestä kommentteja..? eiks se oo oma valinta alkaa pitää blogia

    VastaaPoista
  6. Haluan että mun blogi pysyy positiivisena paikkana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin eli et kestä kaikkia kommentteja

      Poista
  7. tylsä blogi, ei mulla muuta =)

    VastaaPoista