BYE BYE SUMMER

8/16/2013

Mua jotenkin naurattaa, miten tätäkin postausta oon väkertänyt jo varmaan nelisen päivää, mutta siltikään en oo saanut kokonaan valmiiks. No, josko nyt sitten.. Arki siis pärähti viikko sitten torstaina käyntiin kun palattiin (valitettavasti) koulun penkeille. Vaikka en koulua innolla oottanutkaan, niin halusin saada jonkilaista rytmiä elämään. Rakastan lomailemista kun ei oo huolen häivää, mutta mulla ainakin on se ongelma, että mitään ei tuu tehtyä jos ei oo tiettyä rutiinia päivisin! Pakko kai siis myöntää, että koulun alkaminen oli ihan kohdillaan :-D

Kesän loputtua halusin näyttää miltä mun loma kokonaisuudessaan näytti. Kuitenkin kameran muistikorttia läpi plärätessäni tajusin, että kuvien otto on järkkärillä jäänyt vähän turhankin vähäiselle eikä kuvia siis ollut riittävästi. Siitä huolimatta halusin toteuttaa tän jotenkin, ja päätin käyttää pitkän ajan jälkeen puhelinkuvia!
seka 1. Ah, vihdoinki se on mulla! 2. Musta tuli kesän aikana melkonen zeroaddikti, not good... 3. Käytiin Annin kanssa juhlistamassa tyttöjen ripille pääsyä :-) 4. Rakastan niitä kesäaamuja, kun aamupalan voi nauttia auringossa!viro 1. Onnellinen shoppailija. 2. Mulla on tapana ostaa susheja aina Tallinnassa, ja niinhän mä tein tälläkin kertaa!
3. Yökuvailuja parvekkeelta 4. Viron reissusta teki entistä parempaa se, että saatiin viettää lomaa yhdessä poikaystävän kanssa! Harmi vaan, ettei toi parempi puolisko suostunut kovinkaan helposti yhteiskuviin :-Dakg 1. Käytiin Hyvinkäällä ollessa kiertelemässä myös kauppoja. 2. No ne Itä-Lännet! 3. Ehdottomasti tän kesän paras herkku :-P 4. Olin lähdössä pariks yöks mummilaan, mutta vaatemäärä anto ymmärtää jotain muuta..:-D
alkdmg
1. Vietettiin niin monta päivää/yötä yhdessä, että oli taas hieman totuttelemista yksinoloon T:n lähettyä inttiin! 2. Kävin peräti kolme kertaa kesän aikana leffassa, eikä kertaakaan tarvinnut pettyä! 3. Aah-niin-ihana-aurinko. 4. Lenkkeily kivassa säässä on pakostikin yks parhaita juttuja kesässä!

Vaikka ajattelin, että kesä oli melko mitäänsanomaton, oli se loppujen lopuks erittäin onnistunut ja ennen kaikkea rentouttava. Onnistunut kesä vaatii mun mielestä aurinkoa, ystäviä, rentoutumista, urheilua, kesäherkkuja, reissaamista ja mikä tärkeintä, onnellisuutta. Mun kesä sisälsi kaikkea tätä :-)

4 kommenttia:

  1. muaki naurattaa tää postaus :D

    VastaaPoista
  2. Sun blogin on kyl niin kiva! Keep going ;-)

    Terkuin karla!

    VastaaPoista
  3. Käyppäs kurkkaamassa mun blogia! Siellä on sulle haaste :)

    sofi-stop-for-a-minute.blogspot.fi

    VastaaPoista