NAPPIHANKINTA

10/04/2013

¡Hola amigos! Mä halusin tulla näyttämään teille mun uusimman sekä samalla ihan nappiostoksen. Jo viime talvena mä haaveilin vähän hienommasta mutta kuitenkin simppelistä talvitakista, mutta mistään ei tuntunut sellaista löytyvän, tai ainakaan siinä talven loppupuolella. Tällä kertaa mä päätin siis olla ajoissa ja selailin nettikauppoja monen monta kertaa siinä toivossa, että jokin iskis silmään ja niinhän tekikin - Zaran sivuilla. Seuraava ongelma olikin sitten se, pääsisinkö kyseiseen liikkeeseen ollenkaan.. Jotenkin mä sain noi kuitenkin suostuteltua, että lähdetään metsästämään vanhojentanssimekkoa Turusta asti (niin kuin niitä ei lähempää löytyisi) ja tsadaa, mä sain takkini siinä samalla!

En ois muuten uskonut, että vanhojenmekon valitseminen olis näin vaikeeta. Oon kolunnut likimmäs kymmenen liikettä läpi ja tasan kaksi mekkoa on ollut kelpuutettavia - yksinkertainen ja väriltäänkin varmin vaihtoehto sekä täydellisyyttä hipova mekko, jonka väri kuitenkin pikkasen arvelluttaa. Saas nähdä vaivunko johki epätoivon partaalle, vai saanko niitä päätöksiä tehtyä vai lähtiskö sitä sittenkin vielä kierteleen ja kaarteleen.. Mites muilla on asiat vanhojen tanssien suhteen, onko mekko sun muut täysin hoidossa vai ootteko samassa pisteessä kuin mä, pelkkä parturi varattuna? ;-D IMG_6384 takki

11 kommenttia:

  1. Tää ei nyt oikee liity tähän postaukseen, mut muistanko oikein et sul on ollut joskus iho vähän huonommassa kunnossa? Jos viittit lyhyesti kertoa millä tuotteilla & miten oot saanut sen noihin hyvään kuntoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein muistat! Kaikkien pesuaineiden testailun jälkeen aloin käyttää ihan vaan lumenen tuotteita (näkyy pari postausta taaksepäin), parani kieltämättä hieman mutta taas näyttää menevän huonompaan kuntoon! Seuraava vaihtoehto taitaakin olla ihotautilääkärille meneminen.. :-)

      Poista
    2. itse aloitin e-pillerien syönin, joten kaikki finnit häipyivät!!

      Poista
    3. Sori mut mun mielestä on loukkaavaa et tyttö jolla on noin täydellinen iho valittaa huonosta ihosta... :( toiset, esim minä, joutuu taisteleen pahan aknen kaa. mut ei siis millään pahalla! sulla on oikeesti tosi hyvä iho :)

      Poista
    4. Harmi kuulla.. Pakko kuitenkin sanoa, että kuvista/meikattuna ei kuitenkaan huomaa todellisuutta..:/

      Poista
  2. ite ainki panikoin jo kun mitään ei oo vielä tiedossa, ei edes sitä parturia!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että on muitaki panikoivia! ;-D

      Poista
    2. sinuna panikoittisin suhteestas!

      Poista
    3. Haluatko kertoo miksi :-) toivottavasti tää menee nyt jokaiselle (negatiiviselle) anonyymille perille; en voi ymmärtää, mitä mielihyvää jotkut saavat sanomalla loukkaavia, totuudenvastaisia asioita varsinkaan tänne blogin puolelle. Jos jollain on pokkaa nimettömänä kommentoida sellaisia asioita, luulis olevan pokkaa seisoa myös nimen takana. Miettikääpä siis kaks kertaa ennen kuin painatte sitä Lähetä-nappia..

      Poista
  3. olisko uus postaus mitäääääääääää ?

    VastaaPoista