NEWIES

11/12/2013

Jos joku muistaa kuinka kerroin syysloman aikoihin mulla olevan useampikin postausidea, niin tässä tulee yks niistä. Ostosten esittelyä on siis luvassa - eikä sillä ettenkö ois voinut toteuttaa tätä aikaisemmin, mutta loman jälkeen mun vaatekaapista löytyi ainoastaan yksi uusi neule.

Viime perjantainen lääkärireissu oli varsin hyvä tekosyy käydä etsiskelemässä erästä neuletta, joka on jo jonkin aikaa kummitellut mun mielessä. Kuitenkin vaaterekkejä kolutessa ehdin jo vaipua epätoivoon, kun kyseistä yksilöä ei löytynyt, mutta jollain ihmeen kaupalla satuin menemään vaatteita täynnä olevaan sovituskoppiin ja tadaa - siellä se neule mua odottikin! Sen lisäks mukaan tarttui toinenkin neule, joten neulekato on ainakin toistaiseksi selätetty ;-D IMG_6641 Tää neule siis löytyi samaisesta, täynnä vaatteita olevasta sovituskopista ja onneks löytykin, ja vielä 50%-alennuksella varustettuna! Ihanan rento ja varmasti monien asukriisien pelastus. H&M 19,95€ n. 10e IMG_6665 Tässä se mun mieltä kummitteleva yksilö nyt sitten on. Iät ja ajat oon yrittänyt löytää kivaa ja simppeliä palmikkoneuletta tuloksetta, mutta vihdoinkin tärppäs! H&M:stä tämäkin ja hintaa löytyi 19,95€ IMG_6699 Tässä mä tykkään superisti tosta vetskarista, se kun tuo sitä jujua muuten yksinkertaiseen vaatteeseen. Neule on kaiken lisäks ihanan pehmeetä materiaalia! H&M-linjalla jatketaan, 29,95€. IMG_6762 uudet Toppi oli ikäänkuin motivaation poikanen Thaimaan-reissua ajatellen. Mun mielestä tän tyyliset paidat on älyttömän kivannäkösiä timmin masun kera. BikBok 9,95€.
Mulla oli kova tarve saada uudet collegehousut vanhojen ränsistyneiden tilalle, ja sattumoisin Anni oli lähdössä meren toiselle puolen, mikä ratkaisi ongelman mainiosti. Hollisterista siis nämä ja hintaa tais olla n. 50€!

2 kommenttia: