MOTIVAATIOTA BLOGGAAMISEEN

12/17/2013

Heipparallaa! Mä voisin taas jaaritella pitkät pätkät siitä, minkä vuoks oon laiminlyönyt blogia ja jättänyt kirjoittamatta, mutta en kuitenkaan sitä tee. Mulla on nimittäin paljon mieluisampaa kirjoiteltavaa kuin pahoitella hiljaiseloani :-)

Joku teistä lukijoista saattaa muistaa, kuinka kevättalvella hukkasin vanhan kamerani naapurimaan puolelle. No sen mukana katos myös yks mun objektiiveista, joka sattui olemaan kaiken lisäks ehdoton lemppari. Uuden kameran saatuani objektiivin hankinta jäi takaraivoon hautumaan, ja kärsin kuvailla perus kittiputkella samalla, kun yritin epätoivoisesti säästää rahaa uuteen. Mulla kävi kuitenkin niin hyvä säkä, että sain "valokuvausstipendin" ja lahjakortin,
joka on tarkoitettu kameratarvikkeiden ostoon. Ei ois voinut osua yhtään parempaan saumaan tämä juttu! IMG_7015 Arvoin kiinteän sekä yhden zoom-objektiivin välillä, mutta päädyin kuitenkin tähän jo ennestään lemppariks nousseeseen. Tää soveltuu mun mielestä vallan hyvin tällaisen ei-ammattilaisen valokuvauksiin. Hinta-laatusuhdekin on enemmän kuin kohdillaan, pyöritään nimittäin satasen hujakoilla! jalusta Objektiivin lisäks oon haaveillut kolmijalasta, jotta kuvaaminen ois vakaampaa eikä näin ollen tarvis hämärässäkään harmitella kuvien epäonnistumista. Ja vielä tärkeämpi syy, ei tarvi aina olla pyytämässä muita kuvailemaan :-P Kai näiden jalustojen kanssa pätee se, että mitä kalliimpi sitä parempi, mutta ainakin tää meikäläisen yksilö hoitaa hommansa niin sisällä kuin ulkonakin vaikkei sieltä kalliimmasta päästä ollutkaan.

Voisin veikata ja jopa väittää, että näiden hankintojen jälkeen blogielämä alkaa jälleen kukoistamaan. Heti kun kamera sai uutta ulkonäköä ja kättä tukevamman pidikkeen, niin jo tuntuu kuvaileminenkin houkuttelevammalta! Niinkuin otsikossakin lukee, tää on pelkkää motivaatiota ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti