KATSAUS VUOTEEN 2013 - OSA 2

1/06/2014

heinäkuu Heinäkuu oli kaiken kaikkiaan tapahtumarikas kuukausi. Päällimmäisenä mielessä on ehdottomasti Tallinnan reissu, jossa oltiin vanhempien, poikaystävän sekä ystäväperheen kanssa. Muutama päivä reissun jälkeen veli sekä poikaystävä lähtivät armeijaan, jossa oli aikalailla totuttelemista. Vietin muutaman päivän kaikessa rauhassa mummulassa. Oltiin Annin kanssa Hyvinkäällä katsomassa Itä-Länsiä. Käytiin myös tyttöjen kanssa katsomassa yks suosikkileffoista!
elokuu Elokuun alussa oltiin porukalla mökkeilemässä ja pian sen jälkeen alkoikin taas koulu. Rakastin ripsiäni. Jaksoin muutaman viikon (kröhöm, päivän) panostaa ulkonäkööni kouluun mennessä. Olin poikien valatilaisuudessa. Värjäsin hiukseni tummemmaksi, mitä kaduin kauan!
syyskuu Innostuin erilaisista salaateista ja teinkin niitä usein. Pesiskausi saatiin päätökseen kunniakkaasti. Oltiin tyttöjen kanssa pitkästä aikaa kunnolla kuvailemassa, harmi että näin talvella luonnonvalo rajoittaa hieman liikaa sitä hommaa. Järjestettiin Amandalle yllätyssynttärit. Alotin myös autokoulun!
lokakuu Lokakuu oli aikalailla heinäkuun vastakohta, ei siis tapahtunut juurikaan mitään. Käytiin Turussa ja löysin ihanan talvitakin. Olin innoissani treenailusta, kunnes penikkatauti alkoi vähän rajottamaan. Otin ripsipidennykset kokonaan pois ja kärsin muutaman viikon "ripsettömyydestä".
marraskuu Marraskuussa tein muutaman kivan neulelöydön, ja ne neuleet onkin olleet ahkerassa käytössä. Sain taas hieman vaaleampaa väriä tukkaan. Tein ihkaensimmäistä kertaa rocky roadia. Löysin unelmamekon vanhojen tansseihin. Pesiskausi alkoi vihdoista viimein!
joulukuu Joulukuu oli kokonaisuudessaan ihana. Vietettiin koulussa itsenäisyyspäivää ja pesisporukalla pikkujouluja kasariteemalla. Sain uuden objektiivin ja jalustan, joista oon vieläkin superilonen! Joululoma alkoi, juhlittiin joulua ja kävin pari kertaa ostoksilla. Uudenvuodenaattona vaihdettiin Tuomaksen kanssa hetkeksi maisemaa ja vuosi vaihtuikin meidän osalta Turussa, ihana pikkureissu!

Sellanen oli mun vuosi kokonaisuudessaan. Vaikka vuoteen mahtui hankaliakin aikoja, oon ollut kaikinpuolin tyytyväinen elämääni ja mun mielestä se on yks tärkeimmistä asioista. Yks sana tiivistää koko mun viime vuoden: onnellinen.

Ps. Hyvää uutta vuotta vielä teille lukijoille! :-)

5 kommenttia:

  1. kuinka pitkälle ootte tulevaisuutta miettinyt tuomaksen kanssa? :) yhteenmuutto, lapsien määrä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä olla sellaisista pahemmin keskustelu! Muutto nyt kuulostaa aikalaillakin lähemmältä ajatukselta, mutta mä kuitenkin valmistun vasta puolentoista vuoden päästä.. :-D

      Poista
  2. toi viimesen kuvan hammashymy.... :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä mä sitä hymyks sanois mutta, kaikkia ei voi miellyttää ;)

      Poista