OSTOKSIA

1/12/2014

Mietiskelin jo lomalla, josko väsäisin jonkun näköstä postausta ostoksista, mutta loppujen lopuks uusia vaatteita oli kolmisen kappaletta joten se tyssäs sitten siihen. Tänään mä kuitenkin tajusin, että oonhan mä nyt ostanut muutakin kuin niitä vaatteita, elektroniikkaa sun muuta ei vaan tuu esiteltyä niin helposti...

Mulla on poikkeuksetta joka päivä vaaterekkiä katsellessa paniikki, että mitäs sitä tällä kertaa laittais päällensä. Mitkään vaatteet ei tunnu enää omalta ja tekis koko ajan mieli päivittää vaatevarastoa, mutta loppujen lopuks oon niin pihi että mitään ei tuu oikeen koskaan ostettua. Erittäinkin ärsyttävää, vaikkakin lompakon kannalta hyvä juttu haha. Haluisin niin päästä tästä pihiydestä eroon, eihän mun vaatekriisitkään lievene muuten ollenkaan! :-D
kiharrin Kihartimen hankkimista oon miettinyt monesti, mutta jotenkin se asia on aina jäänyt unholaan. Enää mä en kuitenkaan jaksanut arpoa asian kanssa, vaan menin ja ostin elämäni ensimmäisen sauvakihartimen. Onko teillä kellään tätä kyseistä laitetta, mitäs ootte tykänny? :-) Tää lähti Prismasta hintaan 39,90e. kuulokkeet2Isommat kuulokkeet on ollut pidemmän aikaa ostoslistalla ja vihdoinkin sain hommattua sellaset. Mun mielestä tää valkoinen väri on hirmu kiva ja miellyttää kyllä mun silmää! Nää oli 39e hintaset Gigantista.
vaatteet Jonkinnäkösestä pörröneuleesta oon haaveillut jo tovin, mutta ikinä ei oo sopivaa osunut kohdalle. Tällä kertaa kuitenkin tärppäs Ginassa ja hintaakin oli vaan vaivaiset 9,95e! Samaisella shoppailureissulla löysin vähän pidemmän mallisen neuleen H&M:stä, joka myös maksoi vain 9,95e. Lisäksi ostin perus 7,95 euron tpaidan niitä asukriisejä pelastamaan. korut En oo koskaan ollut mikään innokas korujen käyttäjä, mutta nyt oli pakko ryhdistäytyä ja ostaa ees parit kaulakorut! Molemmat H&M:stä muistaakseni 7,95e. hilsu Näistä kumpikaan ei ollut mun ostama, mutta aattelin esitellä, kun kuitenkin menee samaan kastiin. Kellon sain Tuomakselta lahjaksi, ja voi että mä tykkään tästä ihanuudesta! Paidan taas äiti ja isi toi tuliaisena.

Mitäs mieltä siellä ollaan? Oliko näistä mikään sellainen, jota voisitte harkita ite hankkivan? :-)

12 kommenttia:

  1. millä muokkaat kuvasi?

    VastaaPoista
  2. Toi sauvakiharrin on kyllä ollut ihan ykkönen (: ! Tosin sen käyttö vaati vähän opettelua ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Ja joo, eka testaaminen oli kyllä pelkkää säheltämistä ;D

      Poista
  3. Mielipiteeni sauvakihartimesta yhtyy edellisiin kommenttiin. Eli aivan mahtava kapistus, mutta vaatii opettelua. Pitkää tukkaa oli rasittava kihartaa ensimmäisiä kertoja, kun kieputtaa joko liian löysästi tai liian kireästi; kaikki tukka pakkaantuu leveään päähän ja tuloksena epämääräistä kiharan, laineen ja suoran tukan sekoitusta.

    VastaaPoista
  4. Samanlaisia ajatuksia mullakin! No, toivottavasti tässäkin asiassa harjoitus tekee mestarin :-P

    VastaaPoista
  5. joko on kortti taskussa? ;)

    VastaaPoista
  6. Ihania noi molemmat kaulakorut !:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihania ostoksia kaikki! :-) ja tuo kello on aivan täydellinen ♥

    One big smile

    VastaaPoista