TÄYSI-IKÄINEN

1/21/2014

Kuten otsikossakin lukee, meikäläinen täytti vuosia ja on vihdoinkin täysi-ikäinen. Virallinen syntymäpäivä oli viime viikolla, enkä kyllä vieläkään oikeen ymmärrä, että tässä sitä ollaan. Monillahan tulee ensimmäisenä mieleen mikäs muukaan kuin baariin pääseminen sekä lupa ostaa kaupasta alkoholia taikka tupakkaa. Mulla se ei kuitenkaan niin ole, enkä siis baarissakaan ole vielä käynyt eikä tuo suoraan sanottuna mua niin kiinnostakaan.

Täysi-ikäiseksi täyttäminen tarkoitti mulle sitä, että vihdoin saan sen kauan odotetun ajokortin. Mulla on pian mahdollisuus vaan lähteä ilman, että tarvii kinuta joltakin kyytiä - halusinpa sitten harkkoihin tai shoppailureissulle. Se jos jokin tulee olemaan luksusta! Muuten tää elämä ei sitten tuukkaan muuttumaan lähes ollenkaan aikaisemmasta... Onhan mulla enemmän vapautta monenkin asian suhteen, mutta samalla enemmän vastuuta. Ne on silti asioita, joista oon sekä innoissani että kauhuissani. (Äiti just tokaisi, että hän ei sitten voi enää vastaanottaa lääkärin lausuntoja vaan minä oon se, joka ne kysyy. Siis what, äiti on aina ollut se, joka nää hommat hoitaa!) Joka tapauksessa päivät tulee näyttämään samalta kuin aina ennenkin, enkä mä ihmisenä oo muuttumassa suuntaan taikka toiseen. Tiivistettynä: jos tää täysi-ikäisyys ei oo muutaman ensimmäisen päivän aikana tuntunu kummoselta, niin eipä se tuu varmaan jatkossakaan tuntumaan!

Juhlittiin mun synttäreitä lauantaina ensiksi sukulaisten ja muiden vieraiden kanssa, minkä jälkeen vietettiin iltaa lempityttöjen kanssa meillä. Tarjolla oli maittavia ruokia salaateista erilaisiin juustoihin ja jälkkäriksi oli herkullista kakkua. Koko päivä oli erittäin onnistunut, mutta eipä kai muuta voi odottaakaan kun on rakkaimpien läheisyydessä!IMG_7771 mää ruoat IMG_7782 IMG_7834 Tytöiltä sain lahjaksi ihanan huivin. En ois ite koskaan osannut ees toivoo moista, vaikka huivivarasto onkin kaivannut hieman uudistusta. Juuri oikean värinen ja kokoinen, joten erittäin onnistunut valinta! Kiitos vielä

8 kommenttia:

  1. Oi vähä kivat noi kaks kuvaa susta! :) Ja ei noi ruuatkaa kyllä pahalta näytä (eikä varsinkaa maistunu...)

    VastaaPoista
  2. niin onko sulla jo kortti? miten sun kirjalliset meni? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inssiaika siirtyi perjantaille, joten sillon toivottavasti kortti tulee! Kirjallisissa tuli yhteensä kuus virhettä :-)

      Poista
  3. kiva, että joku ajattelee täysi-ikäisyyden noin ! olen sitä mieltä, et kyllä niis baareis kerkee ramppaaman vielä monen monta vuotta vaikka 18 täyttääkin :D kivat noi kuvat susta, ja ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, ei oo kiirettä kyllä! Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. You look gorgeous!
    Your blog is lovely!
    xManon

    VastaaPoista