7TH MARCH

3/07/2014

IMG_83572 IMG_83651 Oonko ainut, joka on innoissaan tosta ulkona vallitsevasta keväisestä säästä? Mä en oo jotenkin yhtään talvi-ihmisiä,
ja oonkin ollut koko ajan fiiliksissä siitä, kun lunta ei näy. Sen lisäks, että kevät tarkoittaa kesän lähestymistä, tykkään eniten kevätpukeutumisesta - ei tarvi pukeutua moniin kerroksiin mutta ei myöskään liikkua pelkillä topeilla sekä shortseilla. Vaatevarasto tosin kaipailis muutamia täydennyksiä kevättä varten, mutta pikkuhiljaa sekin toivon mukaan korjantuu! Pitää varmaan tosissaan harkita kirppispöytääkin, jotta käyttämättömät vaatteet sais kaapin perältä pois ja uusia hankittua hyvällä omallatunnolla ;-D

Tällä hetkellä mä makoilen kuumeen kourissa ja voi piru, että harmittaa. Mulla olis ollut tänään pitkästä aikaa vähän kivempaa puuhaa, nimittäin parhaan kaverin 18-vuotissynttärit, joita mäkin oon jaksanut odottaa ties kuinka kauan. En edes muista koska oisin viimeks kärsinyt kuumeesta, ja nyt sen piti sitten iskeä? Just nyt?!

2 kommenttia:

  1. puhuitko jossakin vanhemmassa postauksessa, että ihosi on alkanut huonontua? oletko käynyt ihotautilääkärin puheilla? miten ihostasi on tullut noin puhdas ja miten hoidat sitä ? kauniit kuvat sinusta :-)

    VastaaPoista
  2. Puhuin joo! Kävin ihotautilääkärillä, jolta sain rasvoja sekä e-pillerit vaihdettiin sellasiin, joilla on hoitava vaikutus akneen. Niiden lisäks käytän Lumenen puhdistusgeeliä ja Nivean kosteusvoidetta. Ihanaa, että muutkin huomaa eron, mä nimittäin just tällä viikolla iloitsin että vihdoinkin alkaa näyttämään hyvältä! :-)

    VastaaPoista