A FEW NEW THINGS

4/17/2014

Moikka! Meillä alkoi tänään muutaman päivän kestävä pääsiäisloma, ja vaikka loma ei pitkä olekaan, tuli tää just sopivaan kohtaan. Ainakin mun kohdalla kesän tulo meinaa väkisinkin pistää ajatukset kaikkeen muuhun kuin opiskeluun, joten pieni breikki koko hommasta tekee kyllä hyvää. Vaikka toisaalta, koko loppukevät on melko "loman"täyteistä, kun ens viikolla lähdetään Venäjälle ja myöhemmin sitten Ahvenanmaallekin.

No, se siitä. Nyt ois pitkästä aikaa vuorossa uusien juttujen esittelyä, kun joku sitä lomamatkankin jälkeen toivoi. Mä en edes muista, koska oisin viimeks ollut shoppailemassa niin, että kädet ois lopulta olleet täynnä kasseja eikä lähiaikoinakaan oo niin käynyt. Thaikuistakin lähti mukaan vain shortsit sekä kaksi paria kenkiä, vaikka niin piti löytää kaikkea kivaa ja halpaa. Ne ostokset oli kuitenkin tarpeellisia (ja halpoja), joten en valita!
Viime lauantaina me oltiin ostoksilla äiskän ja veljen kanssa, tarkotuksena löytää molemmille ainakin takit ja kengät. Kumpaakaan en löytänyt, mutta yhet uudet lempparit mä löysin - nimittäin boyfriend farkut! Oon ikuisuuden ettinyt sopivia, ja melkeinpä jo menettänyt toivoni niiden suhteen, mutta vihdoinkin ne ihanuudet on mulla.

IMG_8968(2) Vielä viime viikolla valitin, etten tuu koskaan löytämään hyvännäköisiä boyfriend farkkuja, ja heti parin päivän päästä ne olikin mun nenän edessä. Voitte vaan kuvitella kuinka suupielet nousi korviin kun olin sovituskopissa - nää oli ensimmäiset mun sovittamat, jotka oikeesti näytti hyviltä! Farkut on siis H&M:ltä ja hintaa näillä oli 39,95€.
 IMG_8929
Mulla on hirvee pula niin perus kuin vähän hienommistakin topeista, mutta nyt onneks löysin edes yhden. Tykästyin tän väljään ja hieman lyhyempään malliin, ja tää oon kesällä varmasti tosi kiva! H&M:stä hintaan 7,95€

IMG_8995
Oon monesti urheiluliikkeissä katellut noita Nike Pron shortseja, mutta en oo hirveesti tykännyt siitä lyhyestä mallista. Thaikuissa mä kuitenkin löysin tollaset hiukan pidemmät ja pakkohan ne oli ostaa, ettei taas olis jäänyt mieleen kummittelemaan. Hintaa oli noin 23€.

IMG_8872(4)
Jo kauan ennen Thaimaaseen lähtöä mietin, että hankin sieltä ainakin yhdet feikki-Niket. Olin ajatellu joko liloja tai neonkeltasia, mutta kun mä törmäsin näihin, niin se jos jokin oli rakkautta ensisilmäyksellä! Feikeiks nää on yllättävän kivannäköiset ja hintaakin oli vaan noin 30€. Myös taustalla näkyvät Converset lähti mukaan halvan 30€ hintansa vuoksi.

6 kommenttia:

  1. Noi kengät on tosi kivat, enkä edes ois arvannu että nuo olisivat feikit ellet ois maininnu! Mä oon yrittäny myös ettii tosi kauan noita shortseja tuloksetta, ehkä mäki vielä joku päivä löydän omani! <3

    Janina Lisa k

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ne on kyllä ihan lempparit! Ootko miettiny netistä tilaamista? Esim. Zalandossa näyttäis olevan eri värisiä :-) no, pidän kuitenkin peukut pystyssä!

      Poista
    2. Joo oon miettiny tilaamista, mut mun kohdalla tilaamisen kohdalla käy aina kaikennäköstä. Hah :D

      Poista
    3. Haha, tuttu tunne! Toivottavasti löytäisit pian :-)

      Poista
  2. Voisitko tehdä "Näin saat urheilutrikoot/farkut laitettua persevakoo" -postauksen? :-)

    VastaaPoista