MY EVERYDAY PHOTOS

4/24/2014

IMG_9094 Pääsiäislomalle ei ollut mitään erityisiä suunnitelmia, kun poikaystäväkin joutu olemaan intissä, joten päivät kulu suurimmaks osaks Netflixiä katsellen. En oo meinannut koskaan löytää sieltä mitään hyvää katsottavaa, mutta loman aikana katsoin peräti kuus hyvää leffaa! Haha, ainakin aika kului.

IMG_9228

Suunnitelmissa oli leikkauttaa hiukset lyhkäsemmiksi heti vanhojen jälkeen, mutta kummallisesti sen toteuttaminen vaan venyi. Tänään parturin penkkiin istuessa mulla ei sitten ollutkaan muuta toivomusta kuin latvojen napsiminen ja niistä lähtikin peräti 10cm. Todellisuudessa muutos ei kuitenkaan oo suuri ja oisin ehkä halunnut vähän uudempaa ilmettä, mutta josko sitten hiusten värjäys auttais asiaa!

IMG_9139

En melkeinpä koskaan löydä kirppareilta mitään kivaa, mutta kun kävin Tampereen Radiokirppiksellä, tarttu käteen superkiva toppi. Oon itse asiassa yrittänyt etsiä samankaltaista kuviollista paitaa ja nyt mulla vihdoin on sellanen, ihan uudenveroinen ja vaan n. 7 eurolla, jipii!
 IMG_9162

Mua on jo pitkän aikaa kutkuttanut VS:n vartalotuoksut sekä -voiteet, ja Thaimaan matkalla ajattelin ostavani niitä, mutta siellä tulikin hieman mutkia matkaan. Nyt mulla oli kuitenkin tilaisuus saada niitä tuliaisiksi, kun veli kävi tyttöystävänsä kanssa Ruotsin puolella. Olin aikasemmin haistellut muutamaa bodymistiä ja sen takia osasinkin pyytää tiettyä tuoksua - Pure Seductionia. Ah, toi tuoksuu niin taivaalliselle!

Loma tosiaan loppui jo maanantaina ja toisin kuin muut, mä en oo vielä palannut arkeen. Mulle iski kauhea flunssa ja oonkin vaan maannut nää päivät sohvan syövereissä. Blaah, just kun pääsin iloitsemaan auringosta ja keväisestä säästä. Kovasti yritän itteäni parannella, ettei muutaman päivän päästä koittava Venäjän reissu menisi plörinäksi!
Vaikka no, enköhän mä sinne lähtisi vaikka vähän flunssaa pukkaiskin... :-D Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti