SPRING / SUMMER WANTIES

4/11/2014

Mulla on usein tapana selailla eri inspiraation lähteitä pukeutumisen suhteen, mutta sitäkin useammin päädyn kokoomaan kollaaseja senhetkisistä mieltymyksistä ja tarpeista. Aika pirullinen tapa, kun ne vaatekappaleet tuppaa useemmiten houkuttelemaan vähän liikaakin.. Anyways, nyt kun mä innostuin taas kollaasin kokoamisesta, niin aattelin lätkästä sen teidänkin nähtäville!

Mun tekee hirveesti mieli uudistaa vaatekaappia ja tyyliä ylipäätään, ja tällä hetkellä mulla odottaakin vinopino vanhoja (niin käytettyjä kuin käyttämättömiäkin) vaatteita kirppikselle viemistä. Vaatekaappia siivotessa teki oikein pahaa nähdä, kuinka lopputuloksena oli lähes tyhjyyttään ammottavat laatikot. Miten mitkään omat vaatteet ei voi tuntua omilta?! Toisaalta, mun vaatemaku on viime vuodenkin jälkeen muuttunut niin rajusti että ei ehkä ihmekkään. Omista laatikoista kun löytyy lähes pelkästään perusneuleita ja teeppareita, ja todellisuudessa silmää iskeekin kaiken maailman leopardikuviot ja boyfriendfarkut. Huh, vaatekaapin uudistus taitaa kyllä olla mun kohdalla ikuisuusprojekti.
wanties

Onko teillä jo garderobi kunnossa kevättä/kesää varten vai halajatteko tekin vielä erilaisia vaatekappaleita? Entä onko tässä kollaasissa kenties sellasia yksilöitä, joita voisitte itekin kotiuttaa? :-)

3 kommenttia:

  1. oi että. voisin kotiuttaa jokaisen itselleni!!

    - J

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kivan olonen blogi ja oot hurjan nätti! Jään seurailemaan :3

    renin-onestepcloser.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti! Toivottavasti tykkäät jatkossakin :-)

      Poista