LONG TIME NO SEE

6/09/2014

Moikka! En taida edes kehdata pyytää anteeks luvattoman pitkäks venynyttä hiljaiseloa, koska jos totta puhutaan, tällaista tää on ollut jo kauan. Innostusta blogin suhteen on kyllä ollut koko ajan, mutta jotenkin sitä inspiraatiota ei oo tullut oikeen misään vaiheessa. Ja voi kuulkaa, kunpa oiskin tullut. Mä kerrassaan rakastan ilmaista itteeni niin valokuvaamisen, kuin kirjoittamisenkin suhteen. Vaikka tää on niin sanottu lifestyleblogi ja esimerkiks kuvatkin saattaa vaikuttaa vaan pakollisilta räpsyiltä, on niiden takana aina tietynlaista intohimoa. Oon jo pitkän aikaa miettinyt ja harmitellut sitä, kuinka oon laiminlyönyt tätä blogia, mutta niin hölmöltä kuin se kuulostaakin - koin jonkinlaisen valaistumisen haha. Tajusin että tää on sitä, mitä mä haluan tehdä, mihin haluan panostaa ja missä haluan kehittyä.

Lomaa on ollut jo viikon verran ja mä oon onnellinen. Kaikki on vaan niin paljon paremmin kesällä ja vaikka mulle ei lukuisista työhakemuksista huolimatta kesätyöpaikkaa irronnutkaan, oon ihan tyytyväinen näinkin.
Kesän odotetuin asia on vajaan parin viikon päästä koittava hetki, kun poikaystävä pääsee armeijasta pois ja se jos jokin ilahduttaa mua älyttömästi! Suunnitelmia ei kesälle hirveästi oo; Tallinnaan ollaan menossa juhannuksen jälkeen, mutta muuten ei oo oikein mitään mietittynä. Mä kuitenkin veikkaan sekä toivon, että tästä kesästä tulee kivoin pitkään aikaan!

IMG_0052 IMG_8758

Mulla on tällä hetkellä monen monta postausideaa eikä ajastakaan oo onneks pulaa! Silti, vaikka postausideoita löytyy omastakin takaa, haluaisin kuulla mitä te toivoisitte näkevänne blogissa. Haluan, että te lukijat viihdytte täällä ja se totta kai tarkoittaa myös sitä, että kuuntelen teidän toiveita. Joten, jos teillä on mielessä mitä tahansa; postaustoiveita, parannusehdotuksia etc., kertokaa se ilman muuta kommenttiboksiin! Nyt on sana vapaa :-)

IMG_0091(2) Mä taidan lähteä hampaiden pesun kautta sänkyyn, ja katsoa kesken jääneen leffan loppuun. Blaah, mikähän siinä on että lomalla on ikään kuin lupa valvoa myöhään? Aamusinkaan kun ei viitti myöhään nukkua, ettei päivät mee pilalle!

5 kommenttia:

  1. Olis kiva nähdä sulta sellanen my day postaus, minkä annika teki tässä postauksessa http://annika-o.indiedays.com/2014/06/05/mun-keskiviikko/ ja joku viikottainen insta-kuvakollaasi :)

    VastaaPoista
  2. musta olis hauska idea se photo a day ja sitte sellane postaus muutamasta sua koskevasta faktasta myös! ja toi my day ehdotuskin on kiva:)

    VastaaPoista
  3. mitä juhannuksena? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm paha sanoa, suunnitelmat on vielä auki! :-)

      Poista
  4. Voisitko tehdä sellasen kuvankäsittely postauksen?:)

    VastaaPoista