SUNKISS

6/20/2014

Meikäläisen hiuskuontalo on ollut jo lähemmäs puoltoista vuotta vaaleanruskea - välillä eri sävyinen ja välillä enemmän tai vähemmän raitoja, mutta vaaleassa on silti pysytty. Ennen mä en voinut edes kuvitella, että mun päässä olis mitään muuta kuin tummaa ja vieläpä kylmänsävyistä. Totta puhuen vihasin vähänkään lämpimään taittavaa väriä, mutta niin ne mielipiteet muuttuu. Nykyään asia on oikeastaan toisinpäin ja mä viihdyn tosi hyvin tällaisessa tukassa. Ja mikä parasta, ennen värjäyspuuhia joutui toteuttamaan joka kuukausi juurikasvun takia, mutta enää sellasta ongelmaa ei oo ollut!

Koska juurikasvukaan ei oo ollut riesana, en oo joka kerta värjäyksen tarpeessa jaksanut mennä parturiin. Sen sijaan oon käyttänyt niin colormaskeja, kotivärejä kuin vaalennusaineitakin, josta jälkimmäisestä päästäänkin itse postauksen aiheeseen.

IMG_9713

Syyllistyin mainosten orjaksi, kun päätin testata telkkarissa mainostettua vaalennusainetta. Mun teki mieli saada hieman kesäisempää lookkia, joten mikäs sen parempi vaihtoehto kuin vaaleat raidat! Aine on geelin muodossa ja se soveltuu sekä raitojen tekemiseen että koko pään sävyttämiseen. Mä raidotin hiukseni kauttaltaan, ja epäilyksistä huolimatta geeliä oli tosi helppo levittää.

jelly(2)

Tuote lupaa vaalentaa jopa kaksi astetta, mutta ainakaan parin käyttökerran jälkeen mä en huomannut niin näkyvää muutosta kuin oisin toivonut. Tän hinta on samaa tasoa kunnon hiusvärien kanssa, eli senkin vuoksi odotin tuotteelta hieman enemmän. Ehkä noista se vaaleampi versio ois toiminut paremmin? No, tältä lopputulos kutakuinkin näyttää!

hiusset

Hiuksista tuli mun mielestä lämpimämmän sävyset ja tietty hiukan vaaleemmatkin. Tää tuotehan on periaatteessa tarkoitettu luonnollisille hiuksille, mutta kyllä se tällaiseen moneen kertaan värjättyyn ja "pilattuun" tukkaankin tepsi. Oon vähän ristiriidassa sen kanssa, että ansaitseeko se vaaleempi versio testauksen, toisaalta joo mutta toisaalta taas ei. Saas nähdä!

Onko lopputulos teidän silmäänne miellyttävä? Ja yleisesti, mitä tykkäätte tällaisista postauksista, in vai out?

2 kommenttia: