KESÄKUUN SUOSIKIT

7/04/2014

Mä oon jo jonkin aikaa hautonut ajatusta kuukauden suosikit -postauksista, ja näinkin nyt kesäkuun loputtua hetken sopivaksi ihka ensimmäisille lemppareille! Näistä saa aina välillä tosi hyviä vinkkejä ja uusia juttuja hankintalistalle, joten toivottavasti siellä tykätään tällaisesta.

IMG_1244 IMG_1132

1. Oon käyttänyt lähes vuoden päivät Lumenen puhdistusgeeliä todettuani sen parhaaks mun iholle, mutta halusin siitäkin huolimatta kokeilla jotain uutta. Kaupan hyllyjä tutkiessa silmät iski Garnierin Pure Activeen, joka sopii sekä rasvoittuvalle että sekaiholle. Se puhdistaa naaman tehokkaasti, eikä mun mielestä jätä sellaista ärsyttävän kuivaa tunnetta. Myös ihana tuoksu tekee kasvojenpesusta miellyttävää!
2. Sain Lauren Conradin Style -kirjan jo vajaat kaksi vuotta sitten, mutta nyt vasta oon alkanut ihan tosissani sitä lueskelemaan. Sieltä löytyy vaikka mitä vinkkejä niin vaatetuksen kuin esimerkiksi meikkaamisen suhteen, ja mikäs sen kivempaa kuin lukea oman tyyli-ikonin ajatuksia!

IMG_1152

3. Mulla alkoi loman alettua iho menemään taas huonompaan kuntoon (mitä ei ollut tapahtunut yli puoleen vuoteen), eikä lääkärin määräämät rasvat enää tehonneet. Olin kuullut Basironin geelistä, joka on tarkoitettu akneiholle, ja onneks muuten kuulinkin! Kahden viikon käytön jälkeen mun iho oli taas ihan moitteettomassa kunnossa, joten tuote nousi eittämättä lemppariks.
4. Victoria's Secretin bodylotion on ollut kuivan ihon pelastus monen monta kertaa. Sen lisäks että voide kosteuttaa riittävästi, tuoksuu tää Coconut Passion ihan mielettömän hyvältä!

IMG_1171
5. En oo koskaan ollut huulipunien tai -kiiltojen käyttäjä, mutta Lumenen huulikiiltokynä on ollut nyt jatkuvasti käytössä. Se tuo kivasti väriä ja kiiltoa, muttei kuitenkaan näytä tyhmältä niinkuin useimmat huulimeikit tuppaa mulla tekemään.
6. Oon vallan tykästynyt poskipunan käyttöön ja tällä hetkellä käytössä oleva yksilö Lumenelta on tosi nätin näkönen kasvoilla. Ei liian punainen, pinkihtävä, oranssihtava tai mitään muutakaan, vaan just sopiva!

IMG_1187

7. Haha, viimeisenä muttei tosiaan vähäisimpänä: Milka Oreo! Viime kesänä ekaa kertaa kyseistä suklaata maistettuani oon haikaillut sen perään jatkuvasti. Siispä Tallinnaan päästyä hamstrasin näitä 5 (:-D) kappaletta mukaan ja voi jestas. Nam nam nam!

Tän postauksen tekeminen oli hirmu mukavaa ja erilaista, mutta mitäs siellä tykätään? Oisko tällaisia kiva nähdä jatkossakin, vai onko nää ihan turhia?

11 kommenttia:

  1. Tosi ihana postaus ja kuvat!:) Itekin rakastan tota oreo suklaata♥

    -Henna

    http://lindajahenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että tykkäät, kiitos! Se on niiiiin hyvää :-P

      Poista
  2. Ääk oreo suklaata??<3 Toivottavasti sitä saa lentokentältä kun tulen takaisin Suomeen!! Vaihtovuoden aikana on tullut ikävä hyvää suklaata, koska sitä täällä jenkeissä ei sen pahemmin ole... :D

    http://kiaanette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä! Haha voin niin kuvitella, onneks säkin saat taas kohta kunnon suklaata - ja toivottavasti sitä oreonkin makuista ;-)

      Poista
  3. Ei todellakaan ole turhia! :) Näitä on tosi kiva lukea!
    Löysin sun blogis tässä ihan hiljan, ja taisinkin jo heittää kommenttia silloin! Mutta nyt vasta huomasin että hei, sähän olet "naapurikylän" tyttöjä! :) Mikäli bloggerin sijainti pitää paikkansa että Kankaanpää! :)
    Itse asun Ikaalisissa ja olipas kiva löytää "täältä päin" joku muukin blogi, ja mikä on vielä näin upea!

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :-) Ja hei, huippua, pitää paikkansa! Mustakin on hauska löytää blogeja, jonka kirjoittaja asuu lähettyvillä, joten kiva että kommentoit! ;-)

      Poista