BEHNFORD'S - OSA 1

10/17/2014

Mä sain ihan huikeen mahdollisuuden tehdä yhteistyötä Behnford's nimisen liikkeen kanssa. Behnford's sijaitsee Helsingissä ja se, minkä takia kyseinen liike on normaalia kiinnostavampi on sen brittiläinen sekä amerikkalainen tuotevalikoima. Toisin sanoen siellä siis myydään kaikkea sellaista, mitä normaaleista ruokakaupoista ei löydy. Mä en ollut koskaan ennen kuullutkaan tästä kaupasta, ja voitte vaan kuvitella kuinka innoissaan tällainen herkkuhiiri oli nettisivuihin törmäämisestä saati sitten yhteistyön saamisesta!

IMG_2576

Sain siis valita tietyn määrän tuotteita itselleni ja voi että mikä valinnanvaikeus siinä iski. Ja vaikka nettikaupan valikoima on vain pieni osa liikkeen valikoimasta, on siellä silti hirveesti kaikkea. Mua vähän naurattikin, kun paketista paljastui oikeesti iso määrä herkkuja (minkä vuoksi on lähes pakko toteuttaa kaksi osaa) ja mä kun olin vielä muutamaa päivää aikasemmin niin uhonnut, että nyt alkaa herkuttomat viikot. Niin, eihän se nyt millään onnistu tällaiselta itsekurittomalta herkkuhiireltä...

IMG_2646

Paketissa oli monen monta suklaapatukkaa ja -levyä, ja tän ekan osan satsista löysin uuden lempparinkin! Crunchie oli nimensä mukaan rouskuvaa ja täytteenä oli "hunajakenno". Tässä oli mun mielestä jännä alkumaku, mutta loppua kohden maku parani! Yorkie on kokonaan maitosuklaata ja hyväähän se oli, vaikka tää patukka menikin parempiin suihin. Aero Mint aiheutti aluks hieman ennakkoluuloja, kun pakkauksen perusteella ei odotettu veljen sekä äitin kanssa mitään erityistä makuelämystä, mutta niin ne ennakkoluulot unohtu suklaata maistaessa. Tää oli nimittäin her-kul-lis-ta. Sanoinkin tytöille, että nyt kyllä löysin uuden lempisuklaan, nam! Reese's ei ollut mun oma valitsema, mutta näiden suklaakuppien täyte on siis maapähkinävoita. Ja no, sanotaanko vaikka näin että maapähkinävoin ystävälle tää voi olla varsinaista herkkua! Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, Hershey's valkosuklaalevy suklaakeksimuruilla. Tää pääsi tästä suklaasatsista ehdottomasti kakkoseksi, oli meinaan hjuvaa!

IMG_2610

Myös sipsipusseja tuli useampikin. Valitsin mielenkiinnosta nää Walkersin katkaravulle maistuvat sipsivät, mutta odotin ehkä hiukan liikoja kun ei nää todellisuudessa niiiin paljoa katkaravulle maistunut. Mutta eipä nää silti pahojakaan ollut! Doritos maissilastuja halusin maistaa, koska oon lukenut näiden olevan niin ikään "aitoja" nachoja. Otin näitä juustonmakusina ja pakko kai se on myöntää, että maku oli aivan eri kuin mihin on tottunut. Eli positiivista palautetta näistäkin!

IMG_2618

Ja sitten ekan osan viimisiin herkkuihin. Vaikka oon perso suklaalle, niin rakastan myös hirveesti hedelmäisiä karkkeja (...mistä mä nyt en tykkäis)! Näistä vaan Skittlesit oli mun valitsemia, ja voi piru että olikin hyvää! Oon maistanut vaan niitä perusnamuja ja nää oli siis hiukan kirpeemmän makusia. Ensimmäinen mikä pisti näissä Nerds karkeissa silmään, oli tuo Wonka. Sehän on tuttu Jali ja Suklaatehtaasta, enkä siis oo tiennyt että niitä karkkeja on oikeesti olemassa haha. No anyway, nää on huippuja! Ihanan kirpeitä hippusia. Twizzelrsit on mansikanmakusia lakritsitankoja, mutta valitettavasti en saanut näistä oikeen minkäänlaista nautintoa :-( Sivussa huonosti näkyvä karkkitanko oli muistaakseni LaffyTaffy niminen. Mun teki mieli jotain hedelmäistä karkkia, ja tää oli siihen mielitekoon just sopiva eli ylläripylläri hyvää!

Nyt mä jatkan perjantain illanviettoa hyvän seuran ja ohjelman kera. Siispä ihanaa viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Kivan erilainen tuotepostaus kaikkiin kosmetiikka- ja elektroniikka-arvioihin!! Ja Behnford's
    on kyllä ihan huippu, tuli ikävä
    Jenkkeihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, samaa mieltä - onneks törmäsin nettisivuihin! :-P

      Poista
  2. Oi että, mä en ees tiennyt tällaisesta kaupasta! Iso kiitos tästä postauksesta! :-) Laitoin heti muutaman paketin Oreoita tilaukseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olepas kuule hyvä! ;-) täälläkin uppos oreot aika nopsasti masuun haha!

      Poista