MY EVERYDAY PHOTOS

10/19/2014

Perjantaina starttasi viikonmittainen syysloma, eikä olis kyllä parempaan saumaan voinut osua! Vaikka oon kavereillekin valitellut jo muutamaan otteeseen, ettei mulla oo mitään erityistä tekemistä viikolle, niin eipä se loppujen lopuks kauheesti haittaa. Saanpahan luvan kanssa löhötä niin paljon kuin sielu sietää, katsella vaikka kokonaisen päivän (tai viikon) leffoja ja ihan vaan kerätä energiaa tulevia viikkoja varten.

IMG_2341(2)

Mun ehdotonta lempparijätskiä on Ben & Jerry's, vaikken raaskikaan sitä ihan hirveen usein ostella. Yks kerta ruokaostoksia tehdessä mä huomasin näiden kuitenkin olevan tarjouksessa (varmaan ekaa kertaa ikinä), niin olihan tähän pakko sortua!

IMG_3044 IMG_3050

Oli ihanaa yks päivä käydä pitkässä suihkussa, ja sen jälkeen levittää iholle hyväntuoksuista body lotionia. Samalla lueskelin taas pitkän tauon jälkeen tota Conradin Beauty -kirjaa, joka sekin on vallan ihana!
 IMG_3063

Oon tehnyt lähiaikoina muutaman kivan, mutta samalla tarpeellisen löydön. Kuvassa näkyvä neule on varmaankin suosikki uutuuksista ja vaikka se näyttääkin melkoisesti vaarin villapaidalta, niin ehkäpä siks just tykkäänki siitä. Kiinnostaisko teitä muuten jonkinlainen ostospostaus?

IMG_2910

Perjantaina sain nauttia iskän tekemästä, superduperhyvästä ruoasta. Mä oon vaan niin sellainen ihminen, joka nauttii syömisestä, mutta eritoten silloin jos tarjolla on herkullinen ateria!

Huomasitteko muuten, että kuvakoko on muuttunut? Halusin testata vähän suurempia kuvia ja ainakin ite tykkään näistä enemmän, mutta mitäs mieltä siellä ollaan? Ihanan rentouttavaa syyslomaa niille joilla se on nyt edessä!

9 kommenttia:

  1. Ite tykkään myös katsella isoja ja hyvälaatusia kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ne tekee kyllä kieltämättä blogista heti kiinnostavamman!

      Poista
  2. Kyllä ostospostaus kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
  3. Miten oot tehny tän ulkoasun niin, että oot saanu noi "blog" ja "about me" palkit tonne ylös? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt ihan vaan sivut, jotka oon sitte sijottanu yläpalkkiin :-) just nyt en oikein osaa muuten auttaa, mutta se on tosi simppeli homma!

      Poista