SHOPPINGS

11/12/2014

Mun piti toteuttaa ostospostaus jo jokunen aika sitten, mutta venytin tän tekemistä kerta toisensa jälkeen ja tässä sitä taas ollaan - viime kerrasta on kolme viikkoa ja kolme päivää. Inspiraatio on ollut ihan kadoksissa ja sen takia kameran muistikorttikin on ammottanut tyhjyyttään. Mä lupaan nyt kuitenkin tsempata (ja niin on myös pakko tapahtua, koska se tuli kirjotettua), mulla kun on muutamia postausideoitakin mielessä!

No mutta, nyt itse asiaan. Oon käynyt pienen ajan sisällä kiertelemässä kauppoja tosi tiuhaan tahtiin, ja oon löytänyt ihan kivasti uusia vaatteita, joihin oon kieltämättä tyytyväinen. Suurin osa on tosi simppeleitä perusvaatteita, mutta niitä mä kyllä tarvitsinkin.

neuletopit
Neule H&M 20e / Topit BikBok 9,95e

Tää neule on näkynyt jo aikasemmin, mutta otin se nyt kuitenkin mukaan. Törmäsin tähän oikeastaan vahingossa, mutta onneks - tää on ihanan rento! Topeista nyt ei oo sen kummempaa sanottavaa, kuin että tykästyin ton toisen kuvioon kovasti.

paidat Paita BikBok 17,95e / Toppi Gina Tricot 9,95e

Tähän ekaan paitaan mä ihastuin heti, kun näin sen BikBokin myyjällä päällä, joten olihan mun pakko kiikuttaa se sovituskopin kautta kotiin! "Korispaita" nyt puolestaan on houkutellut jo pienen ikuisuuden. 

IMG_4566 Shortsit Under Amour 24,90e / Trikoot H&M 20e ja Nike 29,95e
 
Mun treenihousuvalikoima on ollut ihan surkea ja oon kituutellut menemään rikkinäisillä tai muuten vaan löystyneillä pöksyillä jo ties kuinka kauan, mutta se ongelma ratkeskin kertaheitolla. H&M:n trikoot on hinta-laatusuhteeltaan erinomaiset ja kun XXL:n kaupassa oli nää Niken trikoot vaan kolmellakympillä, niin olihan ne ostettava!
 takkibik
Takki BikBok 54,90e
 
Mulla oli tän syksyn missiona löytää villakangastakki, ja siinä se nyt vihdoin on! Arvoin pitkän aikaa mustan ja harmaan välillä, mutta päädyin kuitenkin varmuutensa puolesta tähän mustaan enkä oo kyllä katunut.
 
takkki Takki Cubus 14,90e

Oon haikaillut tän tapaisen takin perään varmaan viime syksystä lähtien, ja voitte vaan arvata mikä riemunpuuska muhun iski, kun näin tän olevan Cubuksessa alkuperäisen 70 euron sijaan vaan 15 euroa!
 neuleita
Musta neuletakki 29,90e Cubus / Harmaa neuletakki Gina Tricot 19,95e / Neule BikBok 19,90e

Pörröinen neuletakki on ollut ostoslistalla jo pitkään, niin kuin myös pidempi neuletakki ja tuo vaaleensininen pörröneule nyt vaan oli niin kamalan söpö!
 IMG_4344
Toppi BikBok 4,90e
 
Tää BikBokista bongattu toppi oli kyllä yks lemppariostoksista, vaikka simppeli onkin!
 
Sellaisia olivat mun viimeaikaiset ostokset! Näiden lisäks vaatekaappiin on päässyt ainakin pari toppia, vähän juhlavampi paita ja yks urheilupaita, mutta eipä niissä onneks oo kauheasti nähtävää! Vielä olis kuitenkin hakusessa kengät talveksi ja ainakin yhdet jos ei toisetkin farkut, ne kaikista helpoimmin löydettävät siis (not).. Mutta hei, mitäs mieltä te ootte - löytyikö lemppareita? :-)

4 kommenttia:

  1. tykkäsin ihan tosi paljon noista sun kaikista ostoksista! sulla on muutenkin tosi kiva blogi vaikka et nyt kauheesti oo postannutkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! Ja hei kiitos paaljon, tälläset kommentit innostaa hirveesti :-)

      Poista
  2. toi 15e maksanut takki, oon kateellinen! :D ihania ostoksia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oli kyllä mieletön löytö ;-D Kiitos!

      Poista