DEAR SANTA...

12/09/2014

...tänä vuonna toivoisin vaan muutamaa pientä lahjaa...

Rehellisesti, toivon että saan viettää rauhallisen joulun läheisteni kanssa. Joulun merkitys kun on näin vanhetessa muuttunut, eikä lahjoilla oo enää niin suurta painoarvoa kuin ennen. Mutta no, pitäähän sitä silti jotain lahjaesittää, kun tarpeita (enemmän tai vähemmän tärkeitä) sattuu olemaan!

Dear Santa...

Muokkasin jokunen aika sitten huonettani hieman viihtyisämmäksi, mutta muutamat jutut tekis vielä sen viimeisen silauksen. Tykkään kyllä poltella kynttilöitä, mutta mun huoneessa ei oo ihme kyllä yhtäkään sellaista (siis yhtä katosta roikkuvaa lukuunottamatta), joten erilaiset kynttiläkupit tekis mut iloiseks. Oikeastaan noi kolme kuvassa näkyvää vastaa just mun mielikuvia - vaaleaa, hopeaa ja sekalaista mallia. Myös uudet, vaaleat lakanat on ollut pitkään ostoslistalla. Hieman kiiltävämmät, muttei kuitenkaan satiiniset, lakanat tois ihanaa ylellisyyttä haha!

Jatketaan nyt vielä kotijutuilla, nimittäin kylpytakki ja tossut löytyy myös listalta. Ehkä hieman turhemman puoleiset, mutta pehmeät paketit on aina toivottuja ;-) Kylpy- tai aamutakkia oon halunnut jo kauan, ja ei äiti, en haluais tällä kertaa mitään kirjavaa. Esimerkiks valkoinen, beige tai vaaleanpunainen olis mieluisia värejä! Edelliset tossut taas oli Paul Frankin, joten päivitys ois todellakin paikallaan. En sentään tarvitse UGGin omia, mutta noiden tyyliset näyttää mun silmään kivalta. 

Oon innostunut pikkuhiljaa entistä enemmän meikkaamisesta, ja just nyt päivityksen kohteena on uudet siveltimet. Mulla on käytössä sekalaisia, ei-niin-hyvänlaatusia siveltimiä ja mun mielestä ne on kuitenkin melko tärkeä juttu meikkauksessa. Ainakin meikkivoidesivellin (tollanen kabukisivellin vai mikskä niitä nyt sanotaankaan) sekä luomiväri- ja aurinkopuuterisiveltimet ois tärkeimmät. 
Lisäksi kaipaan kipeesti uutta kulmaväriä. Haluaisin testata tollaista geelimäistä(?) väriä tällä kertaa, kun niistä oon lukenut paljon positiivisia kokemuksia. 

Laukku. Oon nyt seiska- vai kasiluokasta asti mennyt yhden mustan laukun voimin ja varmaan sanomattakin selvää, että sen parhaat päivät alkaa olee nähty. Joku kollaasissa olevan tapainen musta, (teko)nahkainen reppu olis mieluisin. Tietysti tarviin myös ihan olkalaukun, mutta just nyt haluan mielummin repun! 

Ja se tärkein, kengät. Mulla ei oo mitään kunnollisia syksy- tai talvikenkiä, ja oonkin ihastellut noita Timberlandeja nyt pienoisen tovin. Ennen en sietänytkään ton tapasia kenkiä, mutta niin se mieli vaan muuttuu. Kaiken lisäks tajusin, että mun kokosia myydään lastenpuolella, joten hintakaan ei oo niin korkea mitä aluks luulin! 

En oo koskaan ollut mikään hirmuinen lukutoukka, mutta varsinkin nyt kun kirjotukset lähestyy, ottaisin enemmän kuin mielelläni enkunkielisiä kirjoja vastaan. Ja no, rajansa kuitenkin kaikella. En mä sentään mitään tieteiskirjoja yms. halua, mutta esimerkiks Tähtiin kirjoitettu virhe, Lauren Conradin kirjat sekä vaikkapa Demi Lovaton Staying Strong kuulostavat mulle sopivilta! 

Sitten jos ei kaikkia, niin varmasti ainakin osaa ihmetyttäneeseen Macbookiin. En suinkaan pyydä kaiken lisäksi uutta konetta lahjaksi, mutta edes pieni sponssaus asiaa kohtaan olis erittäin toivottu. Oon nyt puolisen vuotta käyttänyt silloin tällöin äidin työkonetta, mikä ärsyttää sekä mua että myös äitiä, joten oman koneen hankkiminen on jos ei välttämätöntä, niin erittäin ajankohtaista...

Siinäpä niitä meikäläisen toiveita. Jos, niin mitäs te ootte toivoneet joululahjaksi, ja sattuuko teiltä löytymään jopa jotain samaa omalta listalta? Enää pari viikkoa jouluun, ihanaa!

2 kommenttia:

  1. hei tee taas sellanen postaus vuoden lopuks mis kerrot mitä jokaises kuukaudes sulle on tapahtunu ja kysymyspostauskin olis kiva pitkästäaikaa :-) ihanaa viikkoo sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kamala, ihan jäänyt huomiotta tämä kommentti!

      Mun oli itse asiassa tarkotus tehdä koostepostaus, mutta koska alkuvuoden kuvat on vanhalla rikkinäisellä koneella, on vähän hankaluuksia kerätä niitä :/ yritän kuitenkin tonkia niitä jostakin! Kiitos sulle ehdotuksista :-)

      Poista